Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

Dag 28

Så då var det dags för dag 28, 4 hela veckor har gått å jag har än så länge inte riktigt nått fram dit jag vill vara men men.... Huvudsaken e väl att jag kommit nånstans? Spänningen e hög inför morgondagen då det e dagen D, vägning å mätning å denna gång ska där komma bild på mig i samma kläder i fortsättningen så Monica kan se å hänga med ifall jag blir mindre eller ej *haha*
Annars då? Jo dagen har vart bra, sov länge å försökte hålla poäng antalet lågt då vi på kvällen skulle till Olympia å bowla samt äta gott. Nu blir jag lite arg på mig själv för självfallet glömde jag fota maten.... Jag åt fläskfilé med potatissallad å där skulle va grillade grönsaker till, det var den mest patetiska ursäkt till grönsaker på tallriken... Typ en liten bit broccoli, nån liten bit rödlök, alltså det var mest garnityr än en del av rätten.... Nej, inte värt pengarna! Dock var d gott, dock för lite krydder....
Men här kommer annars resten av kvällen i bilder =)
Innan maten kom satt vi å hade d så mysigt så mysigt


Sen kom själva bowlingen å där fanns vissa STJÄRN(arn)skott som lös mer än andra haha.....

Som här, här ser vi att kära Armend, i femte omgången åkt i rännan VARENDA gång utom en, då fick han ner 1 kägla.... Så poäng halvvägs igenom: 1 poäng.... Hur lyckas man?


Wii bowling var lättare...... Men skoj hade vi =)

Jag hamna sist i första omgången.... Christoffer var grym!!!!! Han som e det första C:et, sen var d Carina, Anton å jag i vårt lag =)

Slutresultaten efter första omgången =)

Min första å ända strike =)

Sista omgången kom jag 3:a tror jag, Anton kom sist å skämdes så han censurerade sina poäng =)

Tror faktiskt jag hållt mig ganska bra till mina poäng, nån aning överstigen men sen så hade jag ju 13 extrapoäng sen tidigare i veckan plus idag blev d 2 20 min promenader som vardera var värd 2 poäng så 4 till ger ju 17 extrapoäng. Jag hade förbrukat 8 poäng innan vi kom till bowlingen å jag beräkna att middagen kosta 18/20 poäng så de resterande 17 poängen för dagen från 20 ger 3 poäng. Sen kickar mina bonuspoäng in vilket ger att jag har faktiskt råd å äta mer om jag så vill =) Tog 2 knäcke med saltrulle samt en kopp te då jag kom hem som är 4 poäng så jag har kvar 6 poäng. Tror d blir en kopp te till =)

Ha d gött alla, i morrn kommer domedagen =(

Totalt: 34 poäng
Utnyttjat i bonuspoäng: 8 poäng
Kvar: 6 poäng

Snillepippen folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar