Summa sidvisningar

onsdag 9 februari 2011

Dag 18

Dag 18 gott folkens! Åh vilken dag det har varit, undert med massa sol, kändes riktigt vår-igt idag, super härligt! Tyvärr fanns där inget utrymme för nån långpromenad i fina solen då jag för d första sov för länge (jag vet, otroligt ovanligt eller hur???) så dagen blev frulle som va 2 knäcke med kalkon, 2 clementiner å en kopp te. Sen var det dags för lite slapp, måste man ha =) Sen fick jag ta mig i kragen å göra min "hemläxa" från chefen, ingen aning å blev oerhört osäker men men, gjorde så gott jag kunde å förhoppningsvis blev d rätt, eller ja, någerlunda rätt i alla fall =)
Efter jobbandet åkte balance board fram å sen följde 40 svettiga minuter på Wii, Morgan försökte hjälpa till men d gick inge vidare.....
Vad mer, jo efter träningen kastade jag mig sj in i duschen å sen satte jag igång med å städa upp lite i köket, det hade börjat växa lite saker på sina små ställen å hade det fått gå nån mer dag tror jag att det hade kommit ett organiserat anfall från köket..... Så skönt att det värsta e undanröjt i alla fall å min älskade diskmaskin brummar så härligt just nu.

Ingen lunch har d blitt idag utan jag gick rätt på middagen som blev en variant på gårdagens middag, nämligen kyckling å nudlar, gjorde såsen som skulle vara till woken samt färska grönsaker, grönsallad som jag rörde ihop:
GOTT var d i alla fall =)
Så räknar jag ihop dagen hamnar jag på 11 poäng hittills så nu ska jag faktiskt ta å göra ett par knäcke samt en kopp te å efter det för d bli en promenix med jycken, ska se om jag fixar d men siktar på en 45 min promenad så han blir glad =)
Som avslutning på kvällen så får det bli i alla fall en kopp te till samt lite viktväktarkakor.


Så när jag räknar på det så blir dagens totala poäng med 2 koppar te, lite knäcke samt kakor: 23 poäng så där finns faktiskt utrymme till hela 3 koppar te ikväll, LOVELY! Har blivit helt beroende av te..... E såååååå gott!
Utöver allt annat idag så har d vart en bra dag, fuska lite å mätte midjan idag å ser man på, 4 cm mindre i midjan å sen när jag skulle träna så klocka jag in 111 kg på Wii, vad e detta??? Får se om d håller sig tills på söndag, men d verkar grymt lovande att jag äntligen kan få se rejäla framsteg =) Passar på att säga ett stort tack till alla snälla vänner å bekanta som peppat å tröstat mig då resultaten lyste med sin fr¨nvaro, ni ska veta att det verkligen hjälpte mig! Nu känns d oerhört spännande å få väga å mäta mig på söndag.
Så då hade jag faktiskt inte så mycket mer å säga..... Så jag hoppas att alla ni som nu råkar läsa, har haft en bra dag idag =)

Totalt: 26 poäng
Kvar: 8 poäng

Peace OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar