Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

Dag 32

Så då sitter man här, alldeles för sent igen =) Född nattuggla, går nog aldrig att råda bot på tyvärr....
Idag har d vart en slappig dag, usch har ju inte vart nyttig för fem öre å jag skäms! Visst har jag gjort grejer men alldeles för lite. Jag bada min huligan samt har nu ikväll borstat igenom honom så han e riktigt stilig! Sen har jag städat badrummet (läs: städat toaletten å vasken....) samt tvättat en maskin tvätt å lagat mat. Jag hade liksom tänkt att städa hela lägenheten samt kanske hinna med i alla fall en halvtimmes Wii å en halvtimmes långpromenad med jyckarna.... Inget av de sistnämnda har jag fått gjot å d känns fel......
Jaja, får bli nya tag i morrn....

Annars så har maten gått bra idag, frullen blev som vanligt å sen blev lunchen faktiskt likadan som frullen så 14 poäng, i skrivande stund minns jag inte om jag tog te till lunchen eller ej men tror d så kan lika gärna räkna med den.... Middagen blev lax i ugnen samt rostad potatis i ugnen å en liten lätt, kall sås på lite fil, kesella, majo, salt, citronpeppar å sambal oelek.
Till detta koka jag lite morötter, blomkål å svamp i lite grönsaksfond, fick gräva i frysen å kylen efter grönsaker. Hade tänkt käka utan grönsaker men precis då jag skulle lägga upp på tallriken så ångra jag mig å börja fixa med det gröna, klarar faktiskt inte att äta utan mina grönsaker, har nog blitt beroende *haha*
Så middagen blev 7 poäng det med plus åt ju mina poäter från igår innan idag kom jag på nu, glömmer dem hela tiden så där var d 3 poäng vilket gör att jag hamnar på 24 poäng. Så nu ska jag ta en stoooor kopp te med honung å mjölk så får d bli 26 poäng idag.

Totalt: 26 poäng
Kvar: 6 poäng

Baj baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar