Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

Dag 27

Jaha, då kommer fredagens blogg här en lördag/söndag, men men, bättre sent än aldrig som de vise säger....
Ja hur gick fredagen då? Jodå, det gick kanoners, fick sluta redan halv 2 så kom hem i god tid å fick tränat samt fixa lite innan mamma kom å hämta mig för att veckohandla.
Haft en lugn dag å en bra dag när det gällde maten och direkt då vi kom hem från handlingen blev d till å mecka ihop en snabb middag för vi skulle vidare till Landskrona på poker-kväll. Jag spela dock inte, satt å kolla på men sen kom lite sällskapsspel fram å då kunde jag offra mig å va med =)
Här kommer kvällen i bilder:
Kvällen middag, lövbiff som penslats med lite senap samt salt å peppar, en skysås på buljong, vatten å lite purjolök samt grönsaker å ris = gott!

Andreas mecka med sina fancy pokergrejer så de kunde spela ordentligt =)

Folket satt å grundade med lagom mängd alkohol innan spelet kom igång...

Detta var min kväll.... Plus mina älskade viktväktarkakor......

Detta var min kväll det =) Höll mig till mina poäng å när vi kom hem blev d en kopp te som en perfekt avlslutning.

Totalt: 26 poäng
Kvar 9 (plus dagens träning som gav tja.... 4 poäng tror jag) så d blev 13 poäng

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar