Summa sidvisningar

måndag 14 februari 2011

Dag 23

Dåså, vecka nummer 4 är igång! Idag har d vart en låååååååååååååååång dag...... Efter LIA:n blev d hem för å låna bilen för å åka å hämta två paket, ett i Glumslöv som var ett spännande paket jag väntat på sedan den 7 december........ Snacka om sega leverantörer! Det andra paketet var i Rydebäck på macken Shell, det var ett mindre skoj paket..... Skolböcker....
Här kommer en bild på mitt spännande paket som jag längtat efter:
Mina nya vinterskor!!!!!! Super snygga, goa å varma å alldeles.... Underbara =) Beställt från emmishopen.se om nån e intresserad, där finns lite olika varianter. Det är stallskor egentligen men super snygga ändå! 859 riksdaler men d var d värt.
Vad mer idag då? Jo det e ju världens mest överskattade dag, alla hjärtans dag, det enda jag anser speciellt med denna dagen e att blommor e på sin plats, d behöver inte va så speciellt, d kan va billiga blommor som vissnar efter en dag, bryr mig inte. Det e gesten samt har varit tradition i vår familj att ge blommor på alla hjärtans dag så jag vill frotsätta med det. Inga kort, inget krimskrams utan bara en go puss eller kram å en blomma =) Älskar lika mycket resten av året med så det spelar ingen roll. Dock har jag hintat till Andreas, jag vet inte hur många gånger att jag äääääälskar blommor, vilken tid på året som helst men har aldrig fått några. Idag hade han faktiskt köpt blommor, tro d eller ej! Blev suuuuper glad å hoppas d håller i sig att d ramlar in blommor lite då å då =) Var 100 på att han skulle glömma men ack som jag misstog mig! Å jag blev riktigt rörd över hur fina de var:


Jag fick 3 vita rosor som stod för att vi nu påbörjar vårt tredje år tillsammans å att vi är 3 i vår lilla familj, tyckte d lilla hjärtat i mitten var super gulligt. Blev så jävla glad!!!!!! Tack, tack, tack än en gång min älskling!
Utöver detta då? Jo lagom på LIA:n idag, blev hälsad av lillchefen direkt då jag kom inom dörren:

D var visst nån som ville bli kliad på magen =)

Dagen annars då ur ett matperspektiv, jag skulle ju dra in på maten för å reparera skadan från igår vilket såg ut som följande: frulle blev 2 knäcke med en ostskiva å inget smör samt vatten till = 3 poäng. 2 st koppar te på Espresso house = 6 poäng, lunch blev lax med tomatröra å potatis = 6 poäng och en kopp kaffe hos mamma å pappa = 1 poäng. Väl hemma stod pannbiff med löksås på schemat å till d ska d vara potatis men jag valde å ta broccoli å blomkål istället till vilket gav = 4 poäng så hittills idag har jag ätit 20 poäng vilket ger utrymme till en kopp te nu ikväll samt clementiner till =) Så jag hamnar på 21 poäng vilket var målet för dagen. Ingen direkt träning idag då jag haft mycket å göra å e helt slut just nu. Dock har d blivit en ca 20 min promenix med jycken i lagom tempo som jag tror genererade 3 bonus poäng så totalt kan jag ta bort 8 poäng från min skuld på 15 vilket ger: 7 poäng kvar att tjäna in vilket jag LÄTT fixar i morrn då det blir träning =)

Kvällens middag samt morgondagens lunch, e såååå gott!!!!! Dock blir d pasta till mina biffar i morrn, blev lite slemmigt med så mycket broccoli plus den koka för länge..... Annars gott!

Så i det stora hela så har d vart en bra dag idag. Känns riktigt bra helt enkelt, ovanligt pigg med tanke på att stunden just nu e första sen jag sluta halv 5 som jag får sitta ner i lugn å ro.....
Nej nu ska jag glo på Burlesqe lite (igen, ja jag vet... Beroende!) Sen strax innan kl 24 blir d sängen för min del!
Tack för idag =)

Totalt: 21 poäng
Kvarvarande skuld: 7 poäng

I´M BATMAN!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Kvarvarande skuld! Hahaha, vad söt du är. =)

    SvaraRadera
  2. åh vad gulliga blommor, och va gullig min lillstrumpa kan vara :).

    I LOVE THE BOOTS!!!! och ja gillar bilden, man kan verkligen se i bakgrunden hur du koncentrerar dig på att ta bilden hihihihi

    SvaraRadera
  3. Monica: haha I try =)

    Kristin: Mmmm han överraska totalt igår, e riktigt go den mannen =) Jo jag älska(r?) åsså mina boots, dock e d antingen mina vader som e för konstiga/feta eller nåt.... För de "kasar" ner å ger världens skoskav =( Blev så arg idag då jag skulle gå till praktiken, fick svinont, e nere vid vaden på vänster sko som "väggen" inne i skon skaver mot ankeln.... Ska mixtra lite å testa lite olika saker å se om jag kan få ordning på d....
    Haha, ja d krävdes koncentration, att hålla å sikta med kameran samtidigt som att hålla skon still OCH få den bra på bild va svårt..... Sen e jag sämst på koordination haha

    SvaraRadera