Summa sidvisningar

onsdag 5 september 2012

Dag 593 (Dag 5)

Så, onsdag, känns som d va måndag igår, i morrn torsdag å POFF så va d fredag igen.... Tiden springer iväg men ändå inte. Hmm....
Nåja, dagen spenderades på jobb där jag känner jag kommer in i saker mer å mer, fick till å med beröm för hur d går hittills =)
Hade tydligen namnsdag idag så tack alla som grattat om jag nu missat å svara er på fejjan =) Kollar bara fejjan sporadiskt å e ofta trött när jag kommer hem så saker glöms lätt bort tyvärr...
Annars har d vart en skön dag, Andreas jobbar sent så jag har ugglat hos päronen med jycken fram tills 9 ikväll... E ju inge kul å sitta hemma själv, e äckligt tyst här kan jag ju få meddela å det e först nu jag inser hur mycket Andreas "låter", även om han bara är tyst å sitter å kolla på film på datorn...
Nej, blir till å skaffa tv när första lönen kommer!
Annars har d som sagt varit en lugn dag, inga bravader som igår utan jobb, slapp med tv tittande hos päronen å sen blåste jag å jycken hem =)

Matmässigt har d vart en skön dag, började som vanligt med min gröt för 4 poäng å sen blev d samma lunch som resten av veckan (men i morrn blir d annat!) å lunchen blev 7 poäng idag då d var lite mindre pasta i.
Dagens mellis:
mmmmm frysta å tinade hubbabubbar å keso med ananas =) 2 poäng å sen kaffe för poäng som följdes av en lyxmiddag:
kebabsallad =) Åt inte allt bröd så detta blidde 14 poäng å nu ikväll blev d även lite mer frukt:
tinade lite körsbär å hubbabubbar =)
Totalt blev d 30 poäng idag å jag nyttjar därmed 4 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har jag cyklat å promenerat idag. Känns riktigt skönt å ännu skönare e att jag fått "cykelröv", vilket innebär d inte gör ont i sittknälarna mer =)
Cyklingen till å från jobb med en extratur i Rydebäck ger mig 5 AP å promenader till å från päronen ger 3 AP å totalt 8 AP vilket känns grymt skönt =)

Totalt: 30 poäng
Motion: 8 AP
AP totalt: 24 st
Veckobonus kvar: 9 poäng

Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar