Summa sidvisningar

onsdag 12 september 2012

Dag 596 (Dag 8)

Då var det lördagens tur att behandlas å denna dagen spenderades med presentfix inför kvällen då jag å Andreas med en massa andra goa vänner skulle fira vår goa vän Monica å att hon fyllt 30 år =)
Jag räkna inga poäng whatsoever men jag hade också samlat på mig en hel del AP så jag gick faktiskt plus minus noll!
Här kommer bilder från dagen å kvällen:





















En riktigt härlig kväll med massa god mat å härliga skratt! Det var 70-talstema å vi var i Monicas familjs kolonistuga å hade d riktigt mysigt =)
Tack än en gång Monica!
Efter festandet så fick vi skjuts av snälla Emma å Bill å d slutade med att vi satt hemma hos oss i Rydebäck å drack kaffe å snacka skit fram tills klockan 3 på natten.
En riktigt, jävla härlig dag!

Totalt: maxat med poäng *hehe* =)
Motion: tja, ca 2 st tror i form av promenader
AP totalt: 0 st (förbrukat)
Ingen veckobonus kvar =)

Groove on people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar