Summa sidvisningar

onsdag 12 september 2012

Dag 599 (Dag 11)

Då var d tisdag å som vanligt var d jobb idag å det fortsätter å gå framåt vilket känns grymt =)
Inget speciellt idag utan har bara försökt mysa å lära mig så mycket jag bara kan å efter jobb var d å bege sig hemåt igen för mys hos päronen å sen blev d att mysa vidare hemma med Biggets Loser i soffan.
Enformigt men jag gillart!

Matmässigt var d en riktigt grym dag tycker jag =)
Gröt för 4 poäng, kaffe under dagen för totalt 3 poäng å lunchen blev återigen en latislunch men en nyttig sådan:
Så jävla gott å simpelt! Den som säger att "snabbmat" inte kan va nyttig å mättande har inte försökt! Detta tog mig 15 min att införskaffa, kycklingspett från Coop som blir duoval å 5 poäng, 2 poäng för "såsen" på spetten å till det konserverade morötter samt färska blåbär å hallon till efterrätt. ÄLSKART!
Kvällens middag blev en misslyckad korvstroganoff:
Misslyckad blev den i form av för mycket tomatpuré samt för lite mjölk.... Såsen gjorde jag separat så d va inte så farligt egenltigen men surt för jag va grymt sugen på en god stroganoff.... Nåja, 9 poäng för middagen å även mellanmål med frukt å keso för 2 poäng å jag landar på 26 poäng för idag å fullpott =)

Motionsmässigt var d också en skön dag med cykling till å från jobb som gav mig 4 AP å sen promenader på det för ytterligare 3 AP. Detta ger mig en totalsumma på 7 AP å d känns riktigt nice!

Totalt: 26 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 15 st
Veckobonus kvar: 30 poäng

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar