Summa sidvisningar

fredag 21 september 2012

Dag 608 (Dag 20)

Då var d torsdag å dagen spenderades på jobb där jag fick d rätt lugnt faktiskt men d va pga att han jag ska ersätta va snäll å tog d tyngsta lasset då det var kris hos en av kunderna så det blev lite stressigt att lösa problemet så jag behövde bara göra det vanliga som ska göras varje dag så d va lite skönt men samtidigt kändes d lite kasst att han skulle behöva jobba så hårt när jag hade d lugna gatan hos mig.
Efter jobb blev d å åka hem för å sen åka å handla med mamma å d störiga var att hela handlingsturen såg jag bara folk jag kände igen men jag kunde inte placera dem... Tror de flesta var folk jag sett i reality såpor men störigt ändå...

Matmässigt har d varit en bra dag som började med gröt för 4 poäng, kaffe för 4 poäng å dagens lunch blidde:
favorit i repris =) 8 poäng å mumma!
Hade lite sällskap under lunchen:
dock va inte Gizmo va med på bild....
Inget mellanmål idag utan d blev frukt å sen middag blev klassikern enligt torsdagar:
kylling å sen pastasallad ur salladsbaren å d va mumma mumma å blev 15 poäng å totalt för idag blev d 31 poäng å jag nyttjar 5 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt så blev d inte så bra som jag hade tänkt pga lite försovning å allmänt trögheter från min sida så blev d bilen idag men jag har lyckats knata ihop 5 AP i form av promenader så d känns grymt trots allt =)

Totalt: 31 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 23 st
Veckobonus: 13 poäng

Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar