Summa sidvisningar

söndag 16 september 2012

Dag 603 (Dag 15)

Då var d lördag å denna dag blev verkligen inte som jag trodde den skulle bli....
Började med en lååååååång å härlig sovmorgon vilket jag inte klagade på, efter lite deg i soffan satte jag igång å städa hemmet, vilket behövdes... Under dagen blev vi inbjudna på smörgåstårta hos en gammal granne som har jycken Selma å vi trodde bara d skulle bjudas på smörgåstårta å hade tänkt att d blev max en timme vi var där men när vi kom dit? Jo, då var d tydligen en födelsedagsfest då vår granne fyllt 35... SÅ d var smörgåstårta, kakor, vin å en några fler personer där.... Tur som fan jag kasta mig i duschen efter städningen å klädde mig i lite mer respektabla kläder än mysiskläder... Så ja, d blev en helkväll där men d va trevligt även om d va oväntat å d gjorde att kosten åkte åt pipan *haha* men men d va gott å jag ångrar ingenting:



En trevlig lördag å gissa om vi nanna gott alla 3?

Matmässigt så började det bra men åkte sen nerför *haha*
Vakna ju sent så d blev en kombinerad frukost/lunch:
proteinpannkaka på one meal för 10 poäng å sen blev d:
några såna här under tiden jag städade för ca 4 poäng tror jag?
Lite kaffe på det å sen mumsigheter borta hos grannen =)
Landar på mycket poäng *haha* så jag anser allt vara förbrukat i form av veckobonus som AP intjänade men jag tror inte jag gått minus å d känns skönt =)

Motionsmässigt så blev d 3 timmars svettigt städande som gav mig 10 AP å sen lite promenader som gav 1 AP så 11 totalt vilket känns bra =)

Totalt: ??? poäng
Motion: 11 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar