Summa sidvisningar

torsdag 13 september 2012

Dag 601 (Dag 13)

Torsdag! Jag har varit rätt snurrig i mitt lilla dummkopf idag... Jag har skiftat mellan att tro det e både onsdag som fredag idag.
Idag har jag haft telefonen i stort sett hela dagen å d har kännts helt ok, lite småsnurrig e jag när chaffisarna frågar efter saker å åtgärder som herrn jag ska ersätta redan satt igång, hållt på med å nästan avslutat men d känns rätt gött ändå =)
Andreas har varit hemma å e riktigt dålig. Låter som han e nära döden.... Så under dagen har han skickat bilder om hur Morgan bedriver sjukstuga å pysslar om sin krassliga husse:

Morgan han vet hur man tar hand om sjuklingar!
I stora drag har d vart en riktigt skön dag =)

Matmässigt har d blitt lite mer än vanligt idag men fortfarande inom mina ramar å så jäkla gott =)
Frulle som vanligt med gröt å One Meal för 4 poäng å lunchen blidde lite nödlösning:
ris med keso som hade smaken grillad paprika å till d morötterna å pizzasalladen från igår å d va mumsigt gott å blidde 8 poäng.
Dagens mellanmål:
färsk ananas å keso med smak av just ananas =) 2 poäng för detta å sen blidde d middag:
kyllingspett med smaken BBQ, sallad med mumsig pasta å grönsaker för 15 poäng å sen kaffe för 4 poäng på det å jag landar på 33 poäng å nyttjar 7 poäng från veckobonusen =)

Motionsmässigt så blidde d cykling till å från jobb, på väg hem satsa jag som en tok för å nå mitt mål på att cykla hem på 20 min... Gick d? Nej å det trots fördelaktig vind plus att jag som sagt, trampa på som en idiot! Blev skitbesviken då Runkeepern visade 22 min.... Men jag ger mig inte! D ska fan gå...
I å med en lugn cyklingtur till jobb å sen en snabb cykling hem ger mig totalt 6 AP för cyklandet å sen promenader på 3 AP på det å jag får 9 totalt å d e jag nöjd med, trots fiasko gällande tiden på cyklingen hem

Totalt: 33 poäng
Motion: 9 AP
AP totalt: 26 st
Veckobonus kvar: 22 poäng

Adios!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar