Summa sidvisningar

onsdag 12 september 2012

Dag 600 (Dag 12)

Då var d onsdag å dagen har återigen spenderats på jobb men idag så var jag lite dum å jag försov mig =( MEN, tur i oturen så blev Andreas sjuk som hade bilen idag. Han ringde nämligen å väckte mig (tack å lov) å sa att han var dålig å var på väg hem.
Detta gjorde att en riktigt dålig Andreas (han såg döende ut när han kom hem....) kom hem å jag fick bilen å trots att jag försov mig en timme så kom jag i tid till jobb i alla fall å d va nice =)
D negativa var ju att jag just tog bilen, ingen cykling å jag kände att jag saknade cyklandet! Den känslan va riktigt grym kan jag säga för d betyder att d börjar sakta bli en vana =)
Jobb gick bra idag, idag fick jag även passa telefonen lite å snacka med alla som ringer i tid å otid, för d mesta kunde jag svara på frågorna men det blev ändå en massa meddelanden att ge vidare till kollegan jag ska ersätta då han var på möte =)
Känns nice med en mjukstart med telefonen för d tar udden av nerverna inför den delen.
Efter jobb blev d att handla lite åt mamma på vägen hem å sen blev d kaffemys hos päronen innan jag rundade av i soffan hemma med Biggets Loser =)

Matmässigt har d varit en skön dag idag också å dagen började med gröt för 4 poäng å lunchen blev liknande gårdagens:
Idag hittade jag pizzasallad i "takeaway" disken å trots oljan i salladen så kände jag att det var värt det =) Totalt för lunchen blev d 8 poäng å kaffe under dagen blev bara 2 poäng å jag käka inget mellanmål då mellanmålet äter jag i syfte för att orka cykla hem å inte vara vrålhungrig, idag var jag inte hungrig då d va dags för mellanmål så därför åt jag d inte =)
Dock blev det detta som mellanmål under eftermiddagen kom jag ju på:
HALLON! NOM!
Middag blev samma som igår, min misslyckade korv stroganoff för 9 poäng å jag kommer även ta lite choklad nu ikväll för å få de poäng jag behöver å jag landar på 27 poäng idag å nyttjar 1 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt så ja... Ingen cykling =( Å som jag sa innan så e jag riktigt glad att jag inte cykla idag för nu vet jag att jag VILL cykla, det kände så fel å segt å trött utan cykelturen på morronen å jag e mest glad för detta betyder att d börjar bli en vana, bågot jag gör för jag VILL å inte för att jag måste.
Dock blev d lite promenader idag för 2 AP å det e bättre än inget alls å jag tar igen detta under resten av veckan =)

Totalt: 27 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 17 st
Veckobonus kvar: 29 poäng

Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar