Summa sidvisningar

söndag 16 september 2012

Dag 604 (Dag 16)

Då var d söndag å dagen har spenderats i slöhetens tecken =)
D enda produktiva jag gjort e å tvätta all smutstvätt å det var en hel del!
detta e det som inte går å torktumla.... Skönt å ha d gjort!
Sen har d som sagts slappats i soffan med svtplay å även en promenix till päronen, en skön söndag =)

Matmässigt har d varierat lite men d känns ändå bra, börja dagen med en brunch:
nu hann jag äta upp lite innan jag kom på jag skulle fota men utöver d ni ser på tallriken (vitlöksbröd å ost) så blev d en skål färsk ananas å lite päronkeso på det å totalt blev d 23 poäng för detta å sen kom 4 koppar kaffe för 3 poäng å jag avslutade dagen med en middag:
kebabsallad för 23 poäng (första gången jag vägde all mat så jag blev chockad d va så mycket...)
Som avslut lite choklad för 3 poäng å jag slutar på 52 poäng å nyttjar 26 poäng fårn min veckobonus.

Motionsmässigt så har jag å jycken knatat till päronen å hem igen för 2 AP å d tog ca 30 min å vi kasta även frisbee på vägen dit =) Glad vovve!

Totalt: 52 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 2 st
Veckobonus kvar: 23 poäng

Då var d dags för resultat!

Vikt: 72,7 kg
Minskat: 0,3 kg
Minskat totalt: 41,5 kg

Mått i midja: 90 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 39,5 cm

Det var även dags å mäta hel kroppen idag:

Mått den 12 augusti, vikt 73,1 kg

Midja: 90 cm
Höft/rumpa: 100,5 cm
Överarm: 29,5 cm
Vad: 35,5 cm
Hals: 32,5 cm
Bröst: 93 cm
Lår: 52 cm

Mått den 15 september, vikt 72,7 kg

Midja: 90 cm
Höft/rumpa: 100,5 cm
Överarm: 29,5 cm
Vad: 35 cm
Hals: 32,5 cm
Bröst: 92 cm
Lår: 52 cm

Här ser ni dagens mätning å förra månaden också så man själv kan se vilka skillnader där är, denna gången är där inte mycket till skillnader tyvärr men d beror också på att jag inte varit lika duktig å jag e överlycklig över måtten ska ni veta! För med tanke på hur jag misskött kosten under större delen av denna månaden så står måtten på samma som innan vilket betyder att jag inte minskat men jag har heller inte ökat så GLAD SKIT =) Dock kommer nästa mätning å se kick ass grym ut =)


Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 0,7 kg (de sitter rätt snyggt men saknas liiiite till, men inte långt kvar!)
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 3,5 kg
Kvar till delmål 12, väga 65 kg om 6 veckor: 7,5 kg

Glad var jag att d va minus om än så fjuttigt som 0,3. GLAD SKIT!!!!!!
Denna veckan e jag taggad att köra på som bara sjutton, vill köra ett vattengympapass å gärna ett gympass också!
Får se vad som händer men d känns bra även om jag i helgen haft känningar av gallsten men men, det e bara å knapra Voltaren å va glad =)
Nu jävlar kör vi! Cykling å promenader, här ska svetten lacka å jag siktar på att väga minst 72 innan veckan e slut =)

BYE BYE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar