Summa sidvisningar

tisdag 25 september 2012

Dag 612 (Dag 24)

Då tar vi måndagen som spenderades på jobb å det kändes bra, inget speciellt så utan en skön dag på jobb bara. Känns skönt att rutiner börjar etablera sig å att jag kommer in i jargong osv.
Efter jobb blev d å åka hem för kaffemys hos päronen innan jag knatade hem igen =)

Matmässigt så ja, ingen direkt jippi-dag...
Frulle belv gröt för 3 poäng å sen lunchen den bjöd jobb på men jag var för sen att komma ut till grillen så det jag hade att lägga på tallriken:
nu har jag käkat lite men d blev 3 färdiga hamburgare, en korv med bröd till d å tomater... Jaja, så går d då man e pank å trodde jag skulle hinna ut i tid för att få bra val på tallriken. Lunchen blev 29 poäng (hamburgarnas fel...)
Hos mamma åt jag middag å d blev:
ett försök att kompensera i form av köttsoppa för 2 poäng, mackor till för 7 poäng å på detta kaffe för 2 poäng å landar på 43 poäng å nyttjar 17 poäng från mina AP samt veckobonus.

Motionsmässigt blev d bil till jobb å därmed inte mycket till motion men jag fick promenerat lite i alla fall å det gav mig 2 AP å bättre än noll i alla fall =)

Totalt: 43 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: -4 st
Ingen veckobonus

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar