Summa sidvisningar

torsdag 30 juni 2011

Dag 156

DÅ tar vi söndagen =) Denna söndag var Heidi lite bakis faktiskt... Inte så farligt men men, tror d även var blandat med nerverna inför att jag dagen därpå skulle börja mitt sommarjobb å jag va gött nervös =(
Dagen spenderades i sängen med Eclipse å jag avslutade den samt fick påbörjat Breaking Dawn =)
Troy´ts att d var ny vecka så blev d fest även denna dagen i form av kvällens formidabla middag:
En slemmig pizza å en portion pommes som jag knappt åt nåt av då d blev lite väl maffigt... Dock hade jag knappt käkat nåt på hela dagen för jag försvann i min bok så när jag väl tog en paus så vred sig magen i hungersmärtor å d blev till å beställa mat då jag inte kunde röra mig så hungrig jag var =( Men d var d värt för böckerna e sååååååååååå bra!!!!!!!!!!!!
Slappade resten av söndagen hemma i lägenheten samt Morgan var helt slut efter helgens bravader så han snarka hela dagen mer eller mindre =)

Totalt: ???
Tränat: 0
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0

Resultat:

Vikt: 99,3 kg
Minskat: 1,7 kg
Minskat totalt: 14,9 kg

Mått i midja: 116,5 cm
Minskat: 0,5 cm denna vecka
Minskat totalt: 13 cm

Kvar till delmål 3: KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag e tvåsiffrig =)
Kvar till delmål 4:  9,3 kg

Då e man äntligen tvåsiffrig =) Inför denna veckan nu så kommer jag inte göra så mycket mer i förändringsväg... Dock så kommer jag tillåta mig att räkna mindre motionsformer som promenader som inte uppnår till 3 bonuspoäng under en å samma gång då jag vet d kommer bli tufft å träna så som jag vill göra nu när jag jobbar.... Så den lilla vardagsmotionen kommer att få räknas igen å jag börjar nu satsa på mitt fjärde delmål som är 90 kg å mitt femte delmål kommer vara att väga 83 kg, just 83 kg e en symbolisk vikt för mig för det var exakt så mycket jag vägde då jag började gå ner i vikt första gången januari 2002.... Så full fart föröver!!!!!

Hasta la vista!

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaa! Under 100!! STORT grattis och bra jobbat! Nu har du ju fått riktig kläm på det :)
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Josse =) Ja nu känns d äntligen som jag börjar komma nånvart. Dock så e där en låååång väg kvar tills jag känner jag e tillbaka igen... När jag når 83 kg e det en viktig milstolpe för så mycket vägde jag då jag började med viktminskning för första gången januari 2002, men jag e sjukt nöjd ändå =) När jag når 63 blir en annan viktig milstolpe för det e så lite jag nånsin vägt å det var sommaren 2003 =) Sen dess har d bara gått utför =S. Hoppas er resa varit kanon!
    Massa kramar

    SvaraRadera