Summa sidvisningar

torsdag 30 juni 2011

Dag 154

Då tar vi fredagen å självaste midsommarafton =) Överlag så slappade vi alla bara å riktigt njöööööt! Jag å Morgan gick å bada, stackarn skaka som ett asplöv efter en liten stund bara.... Inte lätt när pälsen försvinner =) Min kära moder såg till att han fick upp värmen igen:
Jag å mamma tog en rejäl promenad för å plocka blommor till midsommarstå¨ngen å jag "shoppade" lite:

The från Hven =)

Här kommer resten av midsommarn i bilder:





Vårt partytält för alla som firade tillsammans samt den gåda maten =)

Jag blev paff då jag faktiskt mötte nån jag kände =) Tina från paralellklassen CAE engelska i gymnasiet sista året, vi åkte bl.a. bil till balen ihop, kul att hon kände igen mig åsså, hon å några till hyrde stuga på Hven i Norreborg. Under kvällen hade de lekar nere vid hamnen å hon samt en tjej vid namn Susanne hoppade på mig i vårt tält å jag fick:
BALLONGER =)



Kvällen fortsatte med gott å dricka å glada människor =)

Totalt: ???
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: all gone =)

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar