Summa sidvisningar

torsdag 2 juni 2011

Dag 132

Då hade vi torsdag å d va tydligen Kristi flygare idag.... Ingen aning men men, så e d när man per automatik blivit lång ledig =) Har inte hänt så mycket idag, har mest motionerat med jycken! Hade tänkt städa men efter att jag väl kom hem efter min mastodontrunda så orka jag inte så mycket mer =) Blev rätt i duschen, laga middag å nu e jag däckad i soffan. Lär sova goooooott i natt =)

Matmässigt har d vart en bra dag, började med en frulle som va en skål med special K å mjölk samt en kopp te för 6 poäng. Sedan innan jag begav mig ut på tur så blev d en enkel lunch:
Stekte ett halvt paket bacon, lite haricot verts, tomat, lök, bladspenat å sen ett ägg uppvispat med en gnutta mjölk som fick fräsa ihop. Till det lite minimajs samt 2 knäcke med smör. Detta blev 7 poäng =) Kvällens middag blev:
Stekte laxfilé som mamma köpt färsk å sen skurit i kotletter, potatis rostad i ugn med lite smör, kokta morötter, lite mini majs å gurka =) Detta blev 7 poäng som ger mig en summa på 20 poäng so far idag å nu ikväll blir d en kopp te samt 2 muffins för 7 poäng som kommer ge mig en totalsumma på 27 poäng.

Träningsmässigt har d vart en väldigt bra dag! Tog med mig jycken på en långpromenad till Råå å tebax, med ett pitstopp hos mina föräldrar =)
Morgan myste vid strandkanten =)
Han hitta en leksak =)
På vägen hem upptäckte jag nåt mystiskt ute på havet.... Såg ut som en oljeplattform, invasion av norrbaggar?
Fint väder =)
Morgan hittade spår efter en mystisk varelse.... Han förstod inte vad d va, men d lukta himmelskt intressant, ibland tittade han sig omkring för å se om han kunde få syn på denna varelse.....
När vi kom till stranden i Rydebäck nära mina föräldrar undrade jag varför d va så mycket folk på plats, men sen såg jag vrålåken =) Va nog retro car-day today!
Hemma hos mamma å pappa blev d vatten, dusch för jycken samt styrkepass för min del =) Totalt har jag jobbat ihop 14 bonuspoäng idag! D ni =) Utnyttjar ett nu ikväll så 13 bonuspoäng kan läggas till i potten för veckan =)

Totalt: 27 poäng
Tränat: 13 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 39 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 1 bonuspoäng =)

Tjing tjing!

1 kommentar:

  1. Det är läskigt med bollar i vattnet...
    Men du, måste bara säga; ser att det är mindre och mindre mängd på dina tallrikar nu. Jättebra jobbat :) Och gott ser det ut :)

    SvaraRadera