Summa sidvisningar

onsdag 8 juni 2011

Dag 138

Då var d onsdag å denna dagen har varit kvav å ganska lugn, har ju semester =) Enda som jag direkt gjort idag var att åka in till Helsingborg för å hämta 2 st BHs som mamma beställt på Sensi. På vägen in, redan i Rydebäck så fick jag en misstanke om att här finns nog någon eller några som e rejält uttråkade å därmed hittar på andra sätt att roa sig:
Eller så hade de kanske bara tråkigt då de vänta bussen? Hur som haver, e glad jag inte äger en cykel mer.... Efter jag hämtat mammas BHs så tuffa jag hem igen å stannade till på Hörnan Tobak i Rydebäck för å hämta ut ett paket:
Mammas födelsedags/mors dag present =) Hon beklagade sig att hennes lugg ofta bråka med henne så jag tänkte att då kanske en sån här vore på sin plats. Hon nämnde plattång men sj tänkte jag att en vanlig blir för stor med risk för brännskador då hon har kort hår så hoppas hon tycker om den =)
Utöver det har d inte hänt så mycket idag....

Matmässigt har d gått bra även idag, började med min frulle som vanligt å precis som alla andra dagar så blev d en skål med special K å mjölk med en kopp te för 5 poäng. Lunchen blev också i sin enkelhet:
2 ägg som jag hackade, lite lätt majo, lite senap å salt å peppar som fick bli pålägg till 4 knäcke. Detta blev 9 poäng å väldigt gott!
Kvällens middag blev också väldigt enkel:
Stekt lövbiff med ris, sås gjord på buljong å stekfettet i pannan å en snabb redning, gott å enkelt. Till detta blev d kokta morötter å brysselkål samt lite gurka, tomat, lök å majs. Middagen blev 6 poäng å det smakade bra, lite starkt men gottigottgott!
Nu ikväll blev d en kopp te å 2 muffins för 6 poäng å därmed fullpott med 26 poäng =)

Träningsmässigt har d inte hänt så mycket hittills idag, tatt nån promenad för 2 bonuspoäng som jag hade tänkt utöka nu ikväll å dra ut stackars understimulerade jycken på en lite längre promenad för 3 bonuspoäng å sen även få in ett styrkepass så jag kan lägga till 4 bonuspoäng på mina nuvarande 2 så totalsumman för idag blir 6 bonuspoäng =)

Totalt: 26 poäng
Tränat: 6 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 19 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 21 bonuspoäng

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar