Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2011

Dag 150

Så då har jag överlevt 150 dagar på min resa å hittills har jag gått ner 24% av de kg jag ska ta mig genom... Inte alls så mycket som jag hade hoppats, hade hoppats på att jag hade kommit i alla fall 30/40 % av mitt mål hittills... Men men, jag har gått ner i alla fall, kunde ha varit värre =) Huvudsaken e att jag e på väg!
Dagen har annars inte innehållet så mycket, fick besök idag av käraste Monica som kom med bok nr 2 i Twilight serien å jag har redan läst 137 sidor. Denna boken e jag mer angelägen att läsa igenom så fort som möjligt eftersom Edward försvinner å när han e borta utvecklas storyn med Jacob å den tycker jag inte om *hehe* så just nu vill jag plöja igenom så Edward kommer tillbaka, sen vet jag resten e smaskens! Monica fikade lite här vilket var mysigt å jag följde med henne till Landskrona igen då mina linser pajjat å jag valde att gå till optikern som gav mig dem från början trots att just detta paret var köpt på lensway. Döm om min förvåning att jag fick linserna gratis =) Inte mig emot med tanke på att ekonomin.
Annars har d vart lugnt, skulle ju städa men jag försvann i boken =) Sen kom goaste Madde från klassen å jag fick låna de sista 2 böckerna i Twilight serien så jag nu slipper å våndas när jag närmar mig slutet =) Jag kommer beställa alla böcker igen så fort jag får pengar... Vet jag kommer vilja läsa dem om å om å om igen =)

Dagen började matmässigt med en skål special K för 4 poäng å när Monica kom blev d en muffin å en kopp te för 3,5 poäng. Lunchen blev 4 knäcke med makrill i tomat för 5 poäng å nu ikväll gjorde jag en enkel middag:
Gjorde en omelett-aktig rätt, 1 ägg vispat med lite vatten, salt, peppar å sen lite grönsaker som vårlök, paprika, tomat, spenat, potatis å till det stekt bacon =) Totalt 8 poäng å nu ikväll blir d en lätt fika på en muffin å en kopp te som ger mig 24 poäng som slutsumma idag å därmed spar jag 2 poäng från maten.

Träning blev d ingen =( Har förvisso gått lite i Landskrona då bussar åkte omvägar pga vägarbete så jag fick kanske en total promenad på 20 min i rask takt å därmed 2 bonuspoäng men d räcker inte för den gräns jag satt upp... Skulle ut med jycken på långpromenad som tyvärr blev inställd =( Får så dåligt samvete men d e alldeles för sent nu.... Får gottgöra honom i morrn då jag SKA gå till Råå å hem igen så han får leka å busa å bada av sig så mycket han vill =)

Totalt: 24 poäng
Tränat: 0 bonuspoäng
Bonuspoäng att utnyttja denna vecka: 3 st

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar