Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

Dag 134

Då hade vi lördag å d har som sagt vart en softish dag hemma =) Min käre bror har varit här sen igår å lär nog stanna tills i morrn också verkar d som, bara mysigt =) Grabbarna har spelat hela dagen å jag har myst i soffan med Morgan å TV. Nu ikväll så grillade vi så även jag fick uppleva vad vår kära Ola har å erbjuda!

Matmässigt har d vart bra, började med en lunch/frulle som va 4 knäcke med makrill i tomat å till d en kopp te för 6 poäng. Sen blev d ett äpple å 2 muffins för 6 poäng.
Sen så grillade vi som sagt:
Andreas, Tobbe å Ola in action =)
Foliepaket med potatis, vitlök, lök, tomat, kryddor å chorizo samt kycklinglår marinerade i en vitlöksmarinad =)
Halloumi som väntar på att få grillas samt grabbarnas öl =)
Så tillslut blev detta dagens middag: Sallad med halloumi, folipaket med potatis å annat gott samt kycklinglår =) Allt detta blev 10 poäng å ger mig 22 poäng hittills idag. Nu ikväll blir d en muffin å en kopp te samt lite frukt kanske för 4 poäng så jag får en totalsumma på 26 poäng idag.

Träningsmässigt har jag vart slapp idag tyvärr.... Har max blitt 1 bonuspoäng då jag va ute med jycken till affären å tebax. Dock kommer jag tvinga mig ut på en längre runda med jycken nu ikväll för 2 bonuspoäng så jag i alla fall får 3 bonuspoäng för idag =)

Totalt: 26 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 13 bonuspoäng

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar