Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

Dag 147

Så då tar vi fredagen idag då jag va för seg i kroppen för å köra igår....
Gjorde ingenting som vanligt men jag ursäktar mig med att jag faktiskt har semester å då tycker jag man ska få göra just ingenting med tanke på att den 27 börjar allvaret å jag ska börja jobba inom mitt framtida yrke eller ja, i alla fall inom branschen =) Ska bli riktigt spännande även om själva området inte intresserar mig d minsta, e inrikes resor med alstbilar endast å mitt hjärta klappar för sjötransporterna å även flyget =) Men men, ser d som en oerhört bra chans att få erfarenhet inför framtiden å jag e evigt tacksam å fantastiskt glad jag fick ett sommarjobb överhuvudtaget å att det dessutom fick bli ett inom transportbranschen gör euforisk! Jag kunde annars riskerat att få skura andras toaletter hela sommaren å ja, d lockar inte längre =) Har jobbat med sånt i alldeles för många år å nu tycker jag d räcker...
Degade hemma som sagt, hade planer på att tvätta å städa lägenheten som ser för jäblig ut... Har tyvärr låtit allt förfalla nu i snart två veckor å här e riktigt äckligt nu måste jag medge =( Men men, tänkte ge mig på d i morrn för då lär boken Twilight vara slutläst å jag kan få fokusrea igen tills jag får nästa bok =) För det var nämligen vad jag gjorde denna fredag... Läste Twilight =)

Matmsässigt var d en bra dag, började med en frulle med 4 knäcke å en burk makrill i tomat på 6 poäng å sen under dagen blev d resterna från gårdagens middag, ljummen potatissallad med räkor
Detta blev 6 poäng å väldigt gott! Älskar denna rätten, e bara potatis, räkor å oljan till dressingen som räknas =)
Kvällens middag blev en gammal goding:
Kyckling rödcurry med kokosmjölk med endast 6% fett, gottigt å denna portion blev 6 poäng och senare på kvällen blev d en fika på 2 kladdmuffins å en kopp te för 6 poäng vilket gav mig en totalsumma på 24 poäng å där stannade jag för dagen =) Spar alltså 2 poäng till mina bonuspoäng.
Dock så övertrasserade jag i torsdags.... Fick en släng PMS igen å vart sugen så jag tog lite mörk choklad för 4 poäng så de där 2 bonusarna jag spar går till det å därmed -2 =(

Träningsmässigt blev d 0.... Orka inte å skämdes lite för d =(

Totalt: 24 poäng
Tränat: 0 bonuspoäng (spar dock 2 från maten som blir bonuspoäng)
Tränat totalt denna vecka: -2 bonuspoäng

Slut i rutan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar