Summa sidvisningar

söndag 12 juni 2011

Dag 140

Så då har jag lite bloggande å ta igen.... Vi börjar med fredagen den 10 juni =) Dagen förflöt ganska smidigt, åkte in till Landskrona å hämta mammas å pappas bil från service, sen blev d veckohandling på Ica Maxi å sen var d raka vägen hem för å göra sig presentabel för födelsedagsfest hos Emma =)
Före bild...
Efter =)




Lite bilder från kvällen =)
Matmässigt var d en bra dag som startade med en frulle/lunch på 4 knäcke med resterna från mango chutneykycklingen =)
Med en kopp te blev detta 9 poäng då jag tog kylling för 3 poäng som annars ska va 2 poäng =)
Sen blev d inte mycket mer mat, jo blev 2 muffins för 5 poäng så innan d va dags för middag hos Emma hade jag förbrukat 14 poäng.
Hos Emma blev d:
Grillad fläskfile med nypotatis, mango chutneyyoghurt å sallad =) Tippar att middagen blev 5 poäng för köttet, 2 för potäterna, 1 för salladen å ja jag tippar 4 för såsen. Efterrätten glömde jag ta bild på men d va smulpaj med blåbär å hallon tror jag åsså d va, vet d va blåbär i alla fall =) Tippar d blev 8 poäng för pajen.
Påvägen hem blev d även en korv på Milstolpen samt under kvällen två glas välkomstdrink som var vodka med flädersaft å päronsoda å:
Ett väldigt gott vin! För all dryck under kvällen blev d 14 poäng å slutsumman landar på: 48 för hela dagen så jag utnyttjar 22 bonuspoäng av mina 25 intjänade =)

Motion blev d inte så mycket av, under gårdagen så hade jag satt 6 bonuspoäng men orkade bara 5 så det poänget som saknades tog jag igen under dagen idag =)

Totalt: 48 poäng
Tränat: 0 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 3 bonuspoäng (efter dragit bort det jag utnyttjat)
Kvar å träna denna vecka: 37 bonuspoäng

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar