Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

Dag 133

Så då tar vi fredagen som blev en väldigt mysig fredag =) Chillade i lugn å ro hemma innan d va dags å åka till Ica Maxi å veckohandla, jycken fick mat också så han va glad =) Efter d var d till å hoppa i duschen för å göra sig presentabel.....
Nyfönat troll..... Vad vacker man e ibland *haha*
Sminkat å hårfint-troll *hehe*
Dagen till ära: jag har på denna bild på mig mina nya brallor i storlek 46! Booooyah! 3 storlekar mindre i brallor nu =) Gillar även när jag kollar på bilden i efterhand att magen ser mindre ut, ser ju näääästan helt platt ut, men d e bara synvilla =)
På väg till tåget såg jag detta konstiga träd.... Tror trädet har missuppfattat det hela med att ha ett lövverk.... Löven ska väl ändå vara på grenarna å inte stammen?????
Destinationen i alla fall, med tanke på att jag piffa upp mig lite var tjejkväll/klasskväll i Lund hos goaste Tina, tyvärr kunde inte alla komma så d blev bara jag, Monica å Tina men skoj hade vi å gooooood mat!
Grillad ytterfilé, tzaziki, pasta å sallad =) Till d ett gott vin, mums!
Fick även smaka halloumi för första gången, riktigt gott!
Till efterrätt blev d lite glass med chokladsås å en cider =)
Tina & Johan har tydligen börjat motionssimma eller nåt.... Denna fina skylt prydde vardagsrummet =)
Monica poserar =)
Utöver maten vi åt hos Tina så hade jag faktiskt inte ätit så mycket, en frulle på 6 poäng samt 2 muffins för 6 poäng på tåget till Lund så innan jag kom till Tina så hade jag förbrukat 12 bonuspoäng. Maten hos Tina uppskattar jag till: crostini med pesto som snack 5 poäng, halloumi 7 poäng, fetaost 1 poäng, oliver å majs 1 poäng, pastan 6 poäng, vinet 3 poäng, cider 7 poäng, glass m. chokladsås 8 poäng, ytterfilé 4 poäng, folkcider 2,5 poäng, tzatziki 1,5 poäng ger mig en totaltsumma för dagen på 58 poäng. Minus mina vanliga 26 ger d mig 32 poäng som överkonsumerades å de tar jag från mina intjänade bonuspoäng.

Motionsmässigt så var d inte fy skam utan jag fick ihop 3 bonuspoäng i promenader igår =)

Totalt: 58 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka 42 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 0

Sen när vi modifierar så går mina bonuspoäng från 42 - 32 = 10 bonuspoäng
Så:

Totalt: 26 +
Tränat totalt denna vecka: 10 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 30 bonuspoäng

ADIOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar