Summa sidvisningar

torsdag 30 juni 2011

Dag 155

Då hade vi lördag å denna dagen förflöt lugnt å stilla den med =) Slappade i båten samt tog nån enstaka långpromenad med Morgan i den fina naturen. Morgan fick följa med då mamma å pappa knatade med sina vänner från Norreborg till Kyrkbacken där de fikar för att sedan knata hem igen. Jag va inte så sugen å ville hellre stanna i båten å ägna mig åt:
I skrivande läge har jag läst ut denne OCH Breaking Dawn =( Önskar jag hade guldfiskminne så jag glömmer allt å kan få läsa dem igen direkt =)

Matmässigt så blev d diverse gott även denna dagen =) Mamma gjorde den ljumna potatissalladen med räkor å västerbottenost, mycket gott å gott vin till det var riktigt smaskens =)
D blåste rejält så efter ett tag kröp vi ner i båten där jag bjöd på min goda cheesecake samt kaffe till det =) Sne blev d filmmys med lite chips å ostkrokar =)

Träningsmässigt blev d diverse promenader med Morgan =)

Totalt: ???
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng kvar å utnyttja: none....

Baj baj =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar