Summa sidvisningar

torsdag 30 juni 2011

Dag 153

Så då tar vi torsdagens blogg, var en mycket stressig dag! Starta tidigt för å sticka iväg å trimma jycken, inte riktigt nöjd men men, man måste chansa nån gång =) Sen flög jag runt i diverse ärenden åt mamma innan vi efter låååånga om å men satt på båten till Hven från Landskrona =) Jag, min bror, Andreas å Morgan var på väg för å fira midsommar å hela helgen med mina föräldrar som redan var med båten på Hven å låg i Norreborg.


Lite bilder från Hven å vägen till Norreborg =)

Matmässigt så släpptes alla hämningar denna helg =) Jag firade att jag äntligen väger tvåsiffrigt igen å under själva dagen åt jag inte så mycket, stressade runt så mycket =( Å när vi kom fram till Hven blev d grillad korv med bröd samt gottigt vin =)

Träningsmässigt blev d inte mycket, max nån enstaka bonuspoäng...

Totalt: ???
Tränat: för lite...
Bonuspoäng att utnyttja totalt denna vecka: Alla ryker under helgen =)

Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar