Summa sidvisningar

torsdag 16 juni 2011

Dag 146

Då hade vi torsdag å idag har vart en sisådär dag...... Började väl ok, sov för länge som vanligt... Jag var faktiskt upp vid 7 men somnade om efter jag fått tag på veterinären för å avboka Morgans avföringsprov... Vi har tyvärr inte råd, känner mig urusel som hundägare men men, jag tröstar mig med att han mår bra, äter, dricker, e full av bus å annat fanskap å han har inte kräkt på hela veckan vilket han gjort tidigare, 1 gång per vecka men inget än så länge så håller tummarna att vad än var, har passerat...
Annars så har d inte hänt mycket i dag, vart å veckohandlat med mamma, skulle städat men har ingen ork. Började lite nu ikväll då Andreas ville se en film på tv å jag tycker bara den e urbota korkad å lockar mig inte d minsta. Men mitt kära PMS humör slog till igen å efter att ha gråtit en skvätt i köket av frustration att här e så stökigt så samlade jag ihop lite skräp, satte igång en maskin disk å nu ska jag snart ta mitt kvällsfika å gå å lägga mig å hoppas morgondagen blir bättre.

Matmässigt har d gått bra idag, frulle blev makrill i tomat med 4 knäcke, lite potatis som blev över från igår samt en kopp te som blev 8 poäng. Lätt lunch fick bli en skål med special K å mjölk för 5 poäng. Kvällens middag blev en underbar favorit i repris från förra sommaren:
Ljummen potatissallad med sparris, rädisor, bladspenat, vårlök, räkor å lite västerbottenost =) Detta blev 7 poäng å sååå gott! Dressing blev lite olivolja, salt, peppar å citronjuice. Egentligen ska där va dressing till på turkisk yoghurt men d smaka så gott att d inte behövdes =) Nu ikväll blir d fika på 1 kopp te samt 2 kladdmuffins för 6 poäng å därmed 26 poäng som totalsumma.

Träning har d inte blitt nån heller.... Inte lyckats ta mig i kragen idag =( Men i morrn får d fan bli av tycker jag.... I suck big time e min allmänna feeling i kroppen just nu....

Totalt: 26 poäng
Tränat: 0 poäng
Tränat totalt denna vecka: 1 bonuspoäng

Baj baj

2 kommentarer: