Summa sidvisningar

fredag 29 april 2011

Dag 92

Så då tar vi lördag å påskafton, dagen till ära åkte vi å shoppa lite mat å lins till mig då min ena gick sönder på fredagen. Efter d så slappade vi mest hemma å under eftermiddagen så satt vi å läste diverse tidningar, spelade lite kort å i en tidning hittade jag världens mest klockrena recension av en resturang som jag tyckte var..... Ja... Man kunde kanske valt namn med lite mer känsla:
Ho's...... Kan tänka mig en klockren reklam med slogan från Cheerios, Give those Ho's a go! *hihi* nej jag skratta gott när jag hitta den =)

På kvällen blev d en lugn middag där Andreas kompis Mattias kom förbi då de skulle vidare sen på kvällen å umgås med vänner. Vi käka en traditionsenlig påskmiddag bestående av pyttipanna med stekt ägg å rödbetor =) eller ja, kanske inte så traditonsenlig men gott va d =)
Resten av kvällen spenderades med att kolla tv å dricka lite vin tillsammans med Andreas mamma där vi kolla på den ena deckar/crime serien efter den andra å kom i säng ca 2. En perfekt lördag å påskafton med andra ord =)

Blev inte så mycket motion denna dagen, max 2 bonuspoäng å maten, ja ingen viktväktardiet här inte =)

Totalt: 26+ poäng
Tränat: 2 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 27 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 3 bonuspoäng

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar