Summa sidvisningar

torsdag 28 april 2011

Dag 87

Då hade vi måndag å som jag befarat då jag vart alldeles för slö för å blogga den senaste tiden så minns jag inte denna dag så bra.... Vet att jag va ledig å spenderade dagen hemma.... JO! NU minns jag, jag spenderade dagen med att städa för fulla muggar å sen på eftermiddagen så kom en klasskompis med sin lilla vovve på besök. Nämligen Magnus å deras lilla Fidji, en 4 månaders cocker =)
Dock va hon inte särskilt pigg på att busa så Morgan fick underhålla sig sj medan Fidji slappa i soffan =)
Så mycket mer än så här hände faktiskt inte denna dag, jag började småslarva med maten men höll d relativt viktväktaraktigt =)
Städningen genererade väl en sådär 6 bonuspoäng å sedan blev d nån promenad så totalt 8 bonuspoäng för denna dag.

Kvällens middag =) Bacon å potatis i ugn med en buljongsås =)

Totalt: 26 poäng (ca)
Tränat: 8 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 12 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 18 bonuspoäng

Hopp å pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar