Summa sidvisningar

tisdag 12 april 2011

Dag 81

Dagen började med ett möte.... Kändes riktigt bra men ja.... Får sitta på nålar fram tills fredag, men vill d sig illa får jag kanske vänta ytterligare en vecka =S Hoppas inte d utan att jag får svar på fredag å då please please please ett positivt besked!!!!!! Nåja, nu lägger vi d bak oss, kan inte påverka det mer nu ändå.
Vad mer? Jo fick tillbaka tentan för del 2 av företagsekonomihelvetet å ja..... Mot alla odds klocka jag in 28 poäng av 40, d var 18 mer än jag hade trott..... Så nu ligger jag faktiskt jävligt bra till inför del 3, jag behöver bara plocka 5 poäng på sista deltentan för att bli godkänd på kursen =) Fy fan vad gött, VG kan jag kössa farväl, så smart e jag inte.... G räcker kort å gott för mig på denna punkt för jag har legat i strid med siffror läääänge, allt i från vågen till mitt bank konto till matten i skolan.... Vi e bittra fiender!
Dagen har vart en heldag med företagsekonomi som tack å lov e över på fredag =) Fan vad jag längtar... Var svårt å koncentrera sig idag, jag kom hela tiden in på Tintin. Nu kommer självfallet en mycket kär vän till mig (om än något obildad på ämnet klassiska barnupplevelser). Varför undrar ni? Jo därför:
DuPont schema =) Alltså tänkte jag på dessa charmanta göbbar:

Klassiker =) De sitter inpräntade på hornhinna, de å skurken Rastapopoulos!!!
*haha* goa minnen här =)
Nej men vi kanske ska fokusera på d bloggen egentligen handlar om? Jag kan tillägga att alla dessa bilder på Tintin figurerna e lånade =)

Matmässigt? Jo började dagen med en skål Special K med milch för 4 poäng, lunchen blev gårdagens lunch med sallad istället för pasta eller potäter å landa på 8 poäng. Sen blev d 2 koppar kaffe för 1 poäng i skolan å sedan var d dags å åka hem till mina föräldrar. Där blev d en kopp kaffe till 1 poäng å sedan bar d av hem till oss igen där dagens middag påbörjades:

Potatis i ugn med knaprigt bacon å en sallad med en kallsås på lite lättfil, lite lätt majo, lite lätt kesella, viltfond, citronsaft å salt å peppar. Mycket gott å detta blev 7 poäng =)
Nu ikväll blev d även en liten kvällsfika på:

2 knäcke med leverpastej, te å apelsin =) Allt detta blev sammanlagt 5 poäng å totalen för idag blev 26 poäng =)

Dagens träning har inte blitt så möed av..... Tyvärr, jag tillät vädret å göra mig till slöfock å åkte bil hem från mamma å pappa istället för å ta långpromenad i regnet.... Dock har jag rört mig liiite idag, tror allt spring idag har genererat 2 bonuspoäng i alla fall, bättre än inget å i morrn blir d simning =) 1 timme, ska bli så göttit!
Då var jag klaaaaaaaaaaaaaaar för idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Totalt: 26
Tränat: 2 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 9 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 21 bonuspoäng

"Jeg er Krövel Velle Voll i fra Voll i Volle...." (till alla Team Antonsen å Joker Nord entusiaster)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar