Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2011

Dag 74

Då tar vi gårdagens inlägg idag eftersom jag va heeeeeelt slut å däcka redan halv 9 på kvällen =)
Var en bra dag igår, tröttsam men skoj! Heldag i skolan med företagsekonomi, dock kom jag först halv 10 då mamma behövde hjälp hemma (hon erkände d aldrig men jag vägra låta henne göra allt själv) då hon e nyopererad i sin fot. Då jag kom för å lämna Morgan var hon halvvägs ute i trädgården å skulle sätta upp kompostgaller.... Knasboll å envis e vad min kära mamma e så hon fick en utskällning av mig å sen tvinga jag ner henne i en stol å upp med foten i högläge för å gå ut å sätta upp kompstgallerna så Morgan kunde va ute själv under dagen.

Matmässigt så gick d bra till en början, sen övertrasserade jag lite på kvällen men jag va trött, hungrig å orka inte bry mig =( Började dagen med 2 koppar kaffe hemma hos mamma å pappa för 1 poäng. I skolan till frukostrasten så blev d 4 knäcke med makrill i tomat för 5 poäng samt lunchen blev gårdagens middag för 6 poäng.

Under eftermiddagen blev d en skål Special K med mjölk för 3 poäng samt en apelsin å kopp te för 1 poäng å hemma hos mamma fick jag en skål tomatsoppa för 3 poäng med 2 knäcke med ädeloströra som jag uppskattar till tja.... 4 poäng?
Sen somnade jag så fort jag kom hem vid halv 9 å vakna vid halv 11.... Då var jag alldeles utsvulten så då blev d en stor skål Special K som jag uppskattar till 6 poäng å till det 4 knäcke med skinka för 6 poäng å en kopp te för 1 poäng som gav mig en totalsumma för dagen på 36 poäng =( Usch jag drog över mer än vad jag trodde..... usch usch usch!!!! Men men, d va ju "rätt sorts mat" så ja ja.... Får bara kompensera med träning, finns inget mer å göra....

Träning då, började med en rask promenad på 20 min som jag uppskattar gav mig 1,5 poäng och sedan tog jag å Morgan en rask promenad hem på ca 40 min som jag uppskattar till 3,5 poäng vilket ger mig 5 bonuspoäng totalt så då går de åt till min överkonsumering å då hamnar dagens poängintag på 31 poäng.
D var allt för denna dag.

Totalt: 31 poäng
Tränat: 5 bonuspoäng som är utnyttjade så 0 egentligen....
Tränat totalt denna vecka: 5 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 25 bonuspoäng

Baj baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar