Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Dag 75

Då tar vi dagens inlägg! Haft en skön dag hemma idag, inte fått gjort så mycket av d jag hade satt mig för å göra.... Skulle städa och plugga engelska samt simma.... Har endast fått simmat *hehe* dock ska engelskan läsas nu innan jag nannar kudden. Annars en grymt skön dag med bara slappelislapp hemma =)

Matmässigt har d vart en härlig dag där med. Började med 4 knäcke med makrill i tomat å en kopp te för 6 poäng och sedan blev d faktiskt lite choklad för 2 poäng =) *gott*
Dagens middag blev kycklinglår i ugnen med knaprigt skinn samt ungsbakad potatis å grönsallad =)
Denna middag gav mig 8 poäng (inklusive lite majs) och efter detta en kopp te för 1 poäng å sen stack jag för å simma =) Nu ikväll har d blivit 4 knäcke med lite skinka å senap, 1 apelsin, 1 äpple samt en gooood kopp te för 7 poäng vilket ger mig en totalsumma av 24 poäng? Känns som jag missat nåt men har räknat igenom flera gånger nu men nej.... Ja ja, blir väl en kopp te till å en liten chokaldbit så jag hamnar på 26 poäng. Jag funderade på å spara dem men min kropp svarar negativt på att spara poäng så jag får vackert käka mina poäng.

Träning har d vart en superdag! Stack å simma å det blev 1 timme å hela 8 bonuspoäng =) Kändes grymt skönt! Å som en extra knuff av motivation:

Tadaaaaaaaaaa! Mina nya byxor passar nu =) Nu kan jag officiellt säga BYE BYE till storlek 50+ å HELLO 40-talet =) Mina nya bralls e nämligen strl 48 å de sitter som en smäck =)
Utöver simningen har d även blitt 1 bonuspoäng i promenad så en totalsumma på 9 bonuspoäng =) För att korrigera gårdagens överkonsumtion så blir det minus 5 bonuspoäng så e jag back on track igen =)
Das war alles!

Totalt: 26 poäng
Tränat: 4 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 9 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 21 bonuspoäng

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Grattis till 40-talet... kämpa på!!

    SvaraRadera
  2. Tack =) Kämpar för bara livet, även om d börjar bli motigt å jag känner jag börjar slappa mer å mer... Men men, e bara å bita ihop =)

    SvaraRadera