Summa sidvisningar

torsdag 28 april 2011

Dag 89

Då vart d onsdag å denna dag blev också en heldag med logistik, vi delades in i grupper å fick vår första uppgift. Vi kommer att resten av terminen att jobba i grupper med att lösa en uppgift som vi sedan skriver rapport på, lämnar in samt redovisar den sedan. Detta var fan inte lätt... Kan säga att jag underskattat logistik som bara faaaaaaaan, jag å mina kära gruppkamrater spenderade vår längsta dag i skolan ever.... Vi gick hem halv 6 på kvällen.... Fy fan, har nog aldrig varit så trött som jag var denna dag! Rätt efter skolan gick jag, Andreas å Björn för å möta Andreas päron som precis anlände från att ha varit å rest runt bland vänner i Frankrike m.m. å sedan hem för å hämta jycken. Vi träffade en mycket trött jycke hemma hos mina föräldrar:


Denna dag höll jag inte min diet, d blev ta mig tusan ett gooooooott glas vin då jag kom hem, fy fan vad d behövdes kan jag säga! Fick även i farten äntligen bilder på balkongen i ljus:
Dagens mat blev bl.a lunch:
Fisksoppa på hokifilé =) Mycket gott å billigt i poäng!
Sen blev d en lättare middag eller ja, kvällsmat:

3 knäcke med stekt ägg, tomat, gurka å lite bacon =) Mycket gott! Sen blev d till å packa för fulla muggar då vi dagen efter skulle bege oss till anrika Sigtuna =)
Dagens motion bestod mest av några mindre promenader med jycken på max 2 bonuspoäng.

Totalt: tja, strax över 26 men max 33 poäng
Tränat: 2 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 16 bonuspoäng
Kvar å träna denna vecka: 14 bonuspoäng

Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar