Summa sidvisningar

lördag 2 april 2011

Dag 71

Då hade vi lördag å idag har d inte hänt så mycket... Blir en kort blogg idag för snart ska jag å Morgan ta en promenad å crasha mammas å pappas fest. Fick en känsla i telefon tidigare ikväll att mamma gärna vill visa upp sitt "barnbarn" =)
D enda produktiva jag gjort idag e att städa köket som va lite snuskigt kan man nog kalla d.... Å tvättat har jag också gjort, hade velat tatt kylskåpet också men d får va för idag å i morrn tippar jag att jag inte kommer hinna heller... I morrn ska nämligen lille Morgan bli naaaaaaaaaaaakenfis! Vi ska till andra mormor, Kikki som e Morgans uppfödare å trimma honom =) SÅ i morrn blir d upp tidigt för å skrubba å bada liten skitgris å sen föna å kamma ut de värsta tovorna så jag slipper skämmas på plats hos Kikki =)

Matmässigt har d vart en bra dag, började med en skål Special K med lättmjölk å en kopp te för 4 poäng å sen blev d även en fika på 2 muffin för 6 poäng =) Lunchen idag blev gårdagens middag:
Eller ja, rester från igår.... Så denna portion blev endast 5 poäng =) Kvällens middag blev alldeles för stark =( Blev för peppargalen å ja, då blir d starkt men d va gott ändå! Vad åt vi? Jo detta:

Lax å potatisgratäng-ish.... En portion blev 6 poäng å super gott trots hettan =)
Så hittills idag har jag 21 poäng vilket betyder att ikväll blir d en kopp te å en muffin för 4 poäng å kanske nån apelsin, vem vet? D e ju faktiskt lördag *hihi*

Träningsmässigt då? Jo städning tippar jag genererade 2 bonuspoäng och promenaden nu ikväll kommer ge mig 3 bonuspoäng så 5 för idag så nu ikväll ska d faktiskt bli en å annan After eight!
D får räcka för idag.

Totalt: 26 poäng (kanske utnyttjar tja,.... 3 bonuspoäng idag)
Tränat: 2 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 21 bonuspoäng =)
Kvar att träna: 0!!!!

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar