Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Dag 80

Så då var vi framme till måndag å dag nummero 80! Vecka 11 är det också så nu kör vi igång på allvar å tillbaka med disciplinen, var lite motigt kände jag idag men d har faktiskt gått relativt smärtfritt =)
Spenderade dagen hemma idag å plugga, kände att d gav mer än å sitta med ångest i skolan.... Jaja, får masa mig dit i morrn. I morrn ska jag även på ett litet äventyr på morronen så håll tummarna för mig! Kommer lite senare till skolan eftersom jag inte hinner va med innan jag ska va på plats kl 9. Spännande =)

Maten idag har gått bra, frulle blev en skål med 3 dl Special K å 2 dl mjölk med en skivad banan å en clementin för 5 poäng, lunchen blev gårdagens mango chutney kylling med ris för 9 poäng samt 3 koppar kaffe för 2 poäng. Hemma hos mina föräldrar blev d middag minsann:
Lax med potatis å lite remuladesås =) Detta blev 8 poäng eftersom laxen var stekt i lite matfett plus lite för remuladen. So far idag har jag käkat 24 poäng å nu ikväll kommer jag faktiskt att utnyttja lite bonuspoäng då jag e ganska så hungrig igen (här kommer d negativa från helgen....) så jag ska ta en skål med Special K å mjölk med massa frukt i tänkte jag å en kopp te för 5 poäng vilket gör att jag utnyttjar 3 bonuspoäng =)

Dagens motion har blivit i form av promenader, först 20 raska minuter upp till mina föräldrar för 2 bonuspoäng å sedan tog vi en promenad på 30 min hem i lagom tempo för 3 bonuspoäng så 5 totalt men i å med att jag tar 3 å använder så landar vi på en totalsumma av 2 bonuspoäng för idag =)
Under vår promenad hem såg vi ett fantastiskt skepp ute på en segeltur i sundet:


En gammal goding =)

Totalt: 29 poäng (3 bonuspoäng)
Tränat: 2 bonuspoäng (egentligen 5)
Tränat totalt denna vecka: 7 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 23 bonuspoäng

Tjo fräs på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar