Summa sidvisningar

söndag 17 april 2011

Dag 85

Då hade vi lördag å detta var en dag full av aktiviteter kan jag säga.... Börja segt, sov större delen av dagen *haha* Vakna lagom där vid 12 å käka frukost bestående av min ostbricka från gårdagen, orkade aldrig igår så d fick bli idag =)

Sen kolla jag lite på tv innan jag lyckades på nåt konstigt sätt somna igen =( Inte bra men men sen på kvällen blev d aktivitet så d hette duga så jag somna gott kan jag säga....
Matmässigt går hand i hand med allt annat jag gjort under denna lördag eftersom d inte blev så mycket mat.... Ostbrickan blev både frulle å lunch å sen på kvällen så gick jag, Morgan å Andreas in till Landskrona från Rydebäck. En riktig mastodont promenad å innan vi började hade vi en rädsla över att vi fick bära Morgan sista biten men så fel vi hade.... Jycken blev som besatt å jaga fåglar å sprang å hoppa som en tok heeeeela vägen medans husse å matte höll på att avlida i backarna. Vi gick havsleden som e väldigt utmanande kan vi säga.... Här kommer promenaden i bilder:
Början av promenaden, havsleden börjar i Fortuna =)
Fin utsikt men d va hööööööööööögt! Morgan gjorde mig nervös varenda gång han va framme å nosa vid kanten =(
Kan skymta Ålabodarna där framme =)

Framme vid Ålabodarna å mysigt husbygge med grästak =)

Syns dåligt men lååååååångt därframme ser vi vattentornet å Landskrona =)

Efter Sundvik fick vi tips av en mysig kille med en go ¨gla schabrador vid namn Leo som kom å visa sin fina boll =) Han sa vi kunde gå rakt fram istället för runt om å ta denna trappa upp å fortsätta till Landskrona..... Han glömde dock å säga att trappjäveln var i 90 graders vinkel.... Morgan skutta glatt upp medan husse å matte fick kravla sig upp.....

Ääääääntligen uppe! Trapphelvete..... Men visst, skönare än å knalla runt.

Vi lämnar Sundvik bakom oss, försökte ta bild på Leo:s å hans husses hus å d man ser närmast tror jag e rustningshamnen men e osäker.... Längst bort i bild e i alla fall Ålabodarnas hamn =)

Fin solnedgång när vi närma oss gränsen till Landskrona, här har vi alla fall kommit ut från Hilleshögs dalar =)

Framme i Lill Olas =) Här kasta husse å matte in handduken då vi var på väg till en förfest å här har vi knallat i ca 2 timmar å klockan närma sig 21 så vi ringde en nykter festdeltagare som kom å hämta oss vid stugbyn i Lill Olas, gissa om vi va glada å se honom! Vi ville liksom kunna va med lite på festen i alla fall =)
Väl framme hoppa Andreas å jycken i duschen medan jag gick till Basilika å beställde mat för gissa om vi va hungriga! Morgan hade jag med mig lite torrfoder till å d åt han med glatt humör innan han härjade vidare....
Kl 01 tog jag å Morgan bussen hem efter mycket skratt å glada timmar hos Anders, de andra gick ut på stan.
Preciiiiiis då jag skulle lägga mig ringde en förtvivlad Andreas som missat sista bussen så snäll som jag e så knalla jag å Morgan upp till mina föräldrar å låna bilen å åkte å hämta honom. Sen hem å lämna bilen å knalla hem igen. Kvart över 4 kom jag i säng å sov gott ska ni veta!

Så träningsmässigt knopa jag ihop 15 bonuspoäng! Det ni =)

Totalt: tja...... tror faktiskt inte jag överkonsumerade så jävla mycket så tippar på 30 poäng
Tränat: 15 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 40 bonuspoäng!!!!
Kvar att träna denna vecka: 0 *hihi* till å med 10 extra =) Känns som d kompenserar helgens utsvävningar =)

Ha d bäst alla blogglovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar