Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Dag 76

Då hade vi torsdag å denna dag har varit fylld av migrän.... Jippi..... Nej men d brukar vara så för min del dagarna innan den där roliga veckan i månaden, ju mer ont i skallen jag får dessto mer ont kommer jag få sen i lilla buken/magen.... Å idag har d vart en rejäl skallebank så helgen lär ju bli rolig.... Tack å lov att Citodon finns!!!!! Så idag har d inte hänt mycket, stanna hemma från skolan eftersom jag blev spyfärdig så fort jag reste mig från sängen.... Har inte gjort så mycket dock så har jag vart ute på 2 promenader med hunden nu under eftermiddag/kvällen då huvudvärken/migränen släppte lite å så har jag handlat med mamma. Fick hjälpa henne eftersom hon opererade foten i måndags, dock var hon inte tacksam över några av mina förslag som bl.a. innebar att jag ville köra runt henne på Maxi i en kundvagn så hon samtidigt fick vila foten som den kom i högläge =) Förstår inte varför hon inte ville....

Matmässigt har d varit en bra dag, frulle blev 4 knäcke med makrill i tomat för 5 poäng, lunchen blev gårdagens middag för 7 poäng samt 3 koppar kaffe hos mina föräldrar för 2 poäng. Nu ikväll blev d:
Kebabsallad med vitlöksås å fiberbröd =) Dock orka jag inte brödet, får se om jag tar d senare.... Hela kebabsalladen har jag precis räknat ut är hela 11 poäng! Men då e d just köttet som e det dyra e ju ändå 165 g kött i salladen! Så totalsumman so far landar på: 25 poäng vilket betyder en kopp te sen som kvällsfika, note to self: be om mindre kött vid nästa kebabsallad......

Träningsmässigt? Jodå, 2 promenader som tillsammans blev 40 min varav den sista så sprang jag å Morgan å jaga lite löv i stormen, kunde inte låta bli även om d bulta i skallen för han e så söt när han ska jaga löv =) Detta blev en totalsumma på 4 bonuspoäng å nu ikväll så kommer jag städa lite vilket jag skulle tippa på genererar 1, kanske 2 bonuspoäng. Säger 1 bonuspoäng än så länge så får vi se i morrn hur d blev =) Så 5 totalt för idag e inte fy skam!
Slut för idag!

Totalt: 26 poäng
Tränat: 5 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 14 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 16 bonuspoäng

Panta a meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

1 kommentar:

  1. Vad händer med uppdateringarna...? Saknar bloggen, Heidi lilla.

    SvaraRadera