Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Dag 77

Jaha, sorry alla som läser att d dröjt så länge men kändes asocialt att hålla på med datorn för mycket då jag å Andreas hade hans föräldrar på besök i helgen. Full rulle med andra ord men ack så skoj vi haft å skrattat i massor =)
Fredagen börjar vi med dårå, var full rulle med städning från topp till tå av lilla lägenheten å dessutom skulle jycken få sin andra rabiesspruta å svärisarna skulle hämtas 15:50....
Allt gick vägen, dock fick Andreas åka å vaccinera solo med Morgan så jag kunde städa klart å få ordning på det allra sista innan vi skulle iväg å hämta hans föräldrar.
Efter lite gott snack hemma i lugn å ro så bestämde vi oss för att åka till Landskrona för att käka middag, jag hade ju kommit i mina nya brallor så även om jag inte gått ner mina 10 kg så tyckte jag ändå att jag var värd att få fira lite =)
Målet i Landskrona var underbara Tycho! Så jefla god mat där..... Min meny för kvällen blev följande:
Hmm väldigt liten bild..... Men d blev som sagt Tychos ryggbiff med pepparsås å till dessert en riktig hyllning till chokladälskare så jag var i himmelriket =) Gooood mat å väldigt gott vin så kvällen var perfekt!
Sen blev d ännu bättre att lille Morgan vart superduktig å va hemma ensam i hela 4 timmar =)
Innan vi åkte å käka så hade jag endast käkat 6 poäng så jag tror inte jag överkonsumerade så jävla mycket men samtidigt så skiiiiiter jag i d =) D va gott å d tyckte jag att jag var värd.

Träning blev d ju också, 4 timmars aktivt städande gav mig 8 bonuspoäng =)

Totalt: ????? men d va gott!
Tränat idag: 8 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 22 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 8 bonuspoäng

Bye bye

2 kommentarer:

  1. Äääntligen!
    (Men förstår helt och hållet att man måste vara social ibland :p )
    Stor kram på dig

    SvaraRadera
  2. =) hehe eller hur Josse? Orkade heller inte blogga, tycker om å sitta i lugn å ro med mina blogginlägg å ta min lilla tid. Kändes som jag hade all tid i världen för d efter att de åkt då de bara var här i 2 dagar så vill man ha kvalitetstid också =)

    SvaraRadera