Summa sidvisningar

onsdag 13 april 2011

Dag 82

Då hade vi onsdag å det var en ledig dag hemma, skulle pluggat massor men nej.... Så blev d inte riktigt nej..... Jaja, får ta igen d i morrn helt enkelt! Annars har jag inte gjort många knop idag, bara slappat å degat å myst i soffan med Andreas som numera e datorlös å helt plötsligt mer sugen på å kolla på film å dylikt ihop =)

Matmässigt så har d gått bra, var en liten jobbig stund idag men inte så som igår.... Så jag hoppas jag börjar komma in i d hela igen men dessa dagar har vart tuffa faktiskt, tuffare än jag hade trott.... Har vart svinhungrig hela tiden å ja... Orolig i kroppen på nåt sätt men ja, e bara å bita ihop. Kan ju knappast ge upp nu? Nej, kämpa vidare e vad som gäller!
Frulle blev en skål Special K, 2 knäcke med leverpastej å gurka samt en kopp te för 8 poäng samt en apelsin:
Å där var en viss liten skrutt som blev nyfiken på vad jag sysslade med samt tyckte att mina knäcke där lukta gudomligt gott..... Å så här kan det se ut:

En hund rätt upp i kameran med andra ord =)
Lunchen blev 4 knäcke med makrill i tomat, 1 tomat, 1 apelsin samt en kopp te för 6 poäng:

Kvällens middag blev en egenkomponerad rätt =) Mycket god! Andreas va snäll å skala samt koka potäterna å dessutom så skar han upp kyllingen å stekte den innan jag ens hunnit komma hem så d gick snabbt å fixa resten sen:
La en bädd av spenat på tallriken, potatis på det å sen kyckling, sen kom "såsen" jag gjorde på jackad lök, svamp samt grön sparris, på med vatten, lite kycklingfond, lite brynt schallottenlökfond, salt å peppar. På det hela en tomat å än en gång, så jädra gott! Denna portion blev 6 poäng å under dagen har d även blitt en banan för 1 poäng så min totalsumma so far e 22 poäng så nu ikväll till filmen Find Fabio... I mean Nemo! så blir d 2 viktväktarkakor å en god kopp te för 4 poäng å totalsumma på 26 poäng =)

Träningen har gått bra idag om man bortser från skräckupplevelsen i bassängen som sluta med en ninjaspark.... Simma 1 timme å hann med 50 vändor i bassängen eller 25 helvarv =) Körde även lite intervaller under min timme i bassängen å snacka om att man flåsar! Simma allt jag kunde under 2 vändor å sen var armarna redo att dö! Så d fick bli slösim efter det så armarna hann återhämta sig =) Totalt har jag med lite småpromenader rört mig för hela 9 bonuspoäng idag =) I morrn blir d nog bara promenader å en omgång Wii hoppas jag.
D var allt!

Totalt: 26 poäng
Tränat: 9 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 18 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 12 bonuspoäng

BAZINGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar