Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

Dag 736

Då bloggar vi oom lördagen som började med en hejdundrandes sovmorgon! Sen började jobbtelefonen ringa. Som satan. Jag ville vid dagens slut slänga den i väggen men men, vad ska man göra? Det var ett tag sen det var en så tung arbetslördag å det var lättlösta problem men det som störde mig mest var att 50% var helt onödiga samtal.... Men men.
Jag myste lite med jycken inann jag begav mig mot Väla för å se på lite löparskor å även köpa mat åt Morgan =)

Hittade ett snyggt kap =) Med presentkort landade det på 300 kr så det tackar vi inte nej till, på måndag blir det invigning =)

Matmässigt så blev d lite av en njutardag med frulle i form av kaffe å sen en rejäl sushilunch:
sen lite myspys:
latte å muffins.
På kvällen blidde det en enkel middag:
kött! Oxfilé å sallad, mycket gott å jag landade faktiskt på strax över 26 poäng vilket jag tyckte va bra jobbat för å va en slappedag =)

Motionsmässigt så var jag påväg till gymmet men valde hellre å ta en låååååååååååååång mysig promenad till stranden med Morgan, jag kan bara inte slösa tid på gymmet på helgen när jag kan spendera tiden med honom. Jag v´hinner/orkar inte på veckodagarna å spar hellre all ledig tid till honoom på helgerna =) Så en rejäl promenad gav mig 3 AP å massa goda skratt å bus med min lille prins =)

Totalt: ca 28 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Hej svejs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar