Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

Dag 725

Då tar vi å bloggar om tisdagen som spenderades på jobb som vanligt, fortsatte hålla hököga på mina bilar så de körde det vi skulle köra. Självfallet sker ju alltid saker när det inte får ske saker och jag har till å från verkligen börjat utveckla en stark avsky för luftbälgar.....
Nåja, dagen giock snabbt, som alltid annars av någon konstig anledning =)
Efter jobbet blev d att åka hem å sen mellanlanda lite innan jag å jycken begav oss mot mamma och papp för lite sedvanligt mys =)
En skön dag, om än repetativ....

Matmässigt e jag nöjd, frulle för 4 poäng å min kära röt och sen blev d lunch i form av kallrökt lax med pasta å sås:
13 poäng för detta, kaffe för 3 poäng under dagen å sen avsluta med hamburgare och risgrynsgröt (dock ej tillsammans utan som huvudrätt och efterrätt...)
Totalt 35 poäng för dagen och nyttjar 9 poäng från veckobonusen.

Motionsmässigt så blev d bara promenader idag för ca 2 AP vilket känns bra då det är vilodag =)

Totalt: 35 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 9 st
Veckobonus kvar: 21 poäng

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar