Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

Dag 734

Idag var det torsdag å idag kom jag på en sak, igår var dagen som det gått 2 år sen jag startade min resa =) Visst jag önskar att jag vore färdig å inte fortfarande stå med 13 kg kvar, men men. Detta har aldrig varit en sprint, detta har varit ett uthållighetslopp och nu börjar jag fokusera på att avsluta. Jag känner mig stark å fokuserad igen å det peppar mig. Jag kommer nå mitt mål och ett litet delmål är bl.a. att till sista veckan i februari ska jag nå 60-talet för det är veckan jag får reda på om jag får kicken eller får fast anställning =) Jag känner ju att jag gjort ett bra jobb å att alla är nöjda med mig men med det klimat som är idag på jobbmarknaden så vågar jag inte vara säker, även om jag kanske borde vara det, så vill jag vara ödmjuk å göra mitt bästa å förhoppningsvis går det vägen =)
Idag så blev d som sagt jobb som vanligt å sen hem för å mysa lite å där var en liten kille som blev motionerad å busad med så han var ytterst nöjd:
snodde min mössa men orka inte busa med den =)

Matmässigt så var det ett halleluja moment idag då jag fick handla med mamma å få lite kul mat igen =) Men börja som vanligt med gröt för 4 poäng å sen kaffe för 3 poäng under dagen.
Lunchen:
den vidriga fisken =) 5 poäng å sen på kvällen, jag hörde änglar sjunga då jag åt:
sushi å bulle för 12 poäng å jag landar på 26 poäng å fullpott igen =)

Motionsmässigt så blev d promenader för fulla muggar å det landade på 2 AP.

Totalt: 26 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 16 st
Veckobonus kvar: 5 poäng

Bye bye!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar