Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

Dag 732

Då var det tisdag å dagen vigdes åt jobb, som vanligt. Händer tyvärr inte så mycket om dagarna =) På jobb händer massor, drama lite här å var men vågar liksom inte skriva så detaljerat om det. Är så fruktansvärt osäker på vad jag får och inte får skriva så väljer hellre den ytterst försiktiga vägen å skriver superkryptiskt =)
Kom hem senare på kvällen till en härligt trött vovve som fått busa:
 Efter jobb bar det iväg hemåt men ett pitstopp på gymmet först. En skön dag =)

Matmässigt så e jag nöjd, var ju sur igår att jag sabbat allt med mina muffins men kom på att det hade jag inte alls =)
Gröt på morron för 4 poäng, kaffe för 3 poäng under dagens lopp å sen lunch:
Tacopaj för 15 poäng å avslutade dagen  med en äggande middag:

proteinpannkakor efter gymmet, det behövdes! Var mer hungrig så blev enkel äggmacka på knäcke. Totalt 15 poäng för middagen å landar på 37 poäng å nyttjar 11 poäng från veckobonusen.

Träningsmässigt så JÄVLAR! Var så totalt less på allt idag å palla varken cykla, ro eller köra cross trainer. Tänkte: men jag kör PW på löpbandet i hög uppförsbacke då? Väl där tyckte jag d kändes pinsamt å bara GÅ på löpbandet så jag börja jogga i hastigheten 8,0. Efter 10 min på den hastigheten märkte jag att detta var ju fan inte ens jobbigt, så jag öka till 8,5 å efter 10 mmin var d fortfarande inte jobbigt så då körde jag på 9,0 å efter ca 9 min där så ville jag maxa den sista minuten till 30 min å börja öka mot 10,0 men min stackars kissblåsa hindrade mig å jag stanna på 9,5 men det hjälpte inte. Jag råka kissa på mig =( Men men, det var det värt för satan vilken frihetskänsla att bara flyga fram å inte ens tycka det är jobbigt =) Efteråt så kändes det inte i benen å hade jag som sagt inte råkat göra på mig hade jag fortsatt å tur var att jag stanna för SATAN vilken träningsvärk som kom sen!

så inklusive 5 min uppvärmning nådde jag ca 4,5 km på 30 min å jag blev paff å drömmen om milen på 55 min lever! Nu blir d å hitta utrymme i budget för löparskor å så kör vi hårt!
Det blev 6 AP för joggingen å sen 2 AP i promenader å jag e så jävla nöjd =)

Totalt: 37 poäng
Träning: 8 AP
AP totalt: 12 st
Veckobonus kvar: 5 poäng

IIIIIIIIIIIIIAHAVETOPEEEEEE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar