Summa sidvisningar

söndag 13 januari 2013

Dag 722

Då var det lördag å dagen idag spenderades i städningens tecken!
Julen skulle städas ut å ut åkte den =) Känns bra, fick tvättat en hel del också samt dammat å torkat å fejjat å haft mig... 3 timmar tog d å när jag i princip var klar ringde mamma som var ute å körde å undra om jag skulle ha skjuts med hem till dem för att sen ta motionen på hemvägen istället å det tackar man ju inte nej till =)
Hände inte så mycket idag men en supermysig dag ändå som avslutades med STjärnorna på Slottet hos päronen å sen film hemma i soffan, Sagan om Ringen del 3 samt en underbar film vid namn Pitch Perfect:

Får ni chans å se denna film så GÖR DET! Så jävla rolig å underbar musik, är lite som Grease med sång å dans och det handlar om collage tiden för Becca, huvudrollen, som joinar en acapellagrupp som tävlar och helt underbar =)

Matmässigt har d också varit en skön dag, började med gröt för 4 poäng å frukt å sen kaffe för 3 poäng under dagen och sen avslutades allt med att mamma bjöd mig på kebabsallad:
MUMS! å jag hamnar på 32 poäng idag.

Motionsmässigt blev d lagom tycker jag, städning i 3 timmar gav ca 5 AP och sen promenader för ca 2 AP ger totalt 6 AP å med detta avslutar jag min första vecka sen mitt uppehåll å d känns grymt skönt!

Totalt: 32 poäng
Motion: 6 AP
AP totalt: 37 å noll kvar då det är lördag =)
Nada veckobonus

Bon voyage!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar