Summa sidvisningar

tisdag 15 januari 2013

Dag 724

Testar blogg från telefonen :) Vi tar å behandlar måndagen som spenderades på jobb där d flöt på bra. Har ju legat efter å haft stor press på mig inför en båt på torsdag så jag blev paff efter att ha räknat på det å sammanställt för femtielfte gången å jag ligger i fas! Skön känsla å efter jobb blev det hem för mys efter gym å sen promenad till päronen å tvmys där. En riktigt skön dag.

Matmässigt e jag nöjd, började dagen med gröt för 4 poäng å sen lunch som blev resterna av de rostade rotfrukterna å kallrökt lax för 8 poäng.

Kaffe under dagen för 3 poäng å avslutade dagen med hamburgare å gott till för 15 poäng

 å jag landar på 30 poäng å nyttjar 4 poäng från veckobonusen.

Efter jobb blev det gym å för första gången var d inte jobbigt att gå dit! Lekande lätt å jag blev så förvånad vilken skillnad bara 2 pass kan göra skillnad på humör, känslan i kroppen... Så idag blev d 30 min cykel. Jag satsa på att ta mitt mål från i somras som va att cykla till eller från jobb på 20 min (7 km) å jag klarade det!!! Cykla totalt 10,66 km på 30 min å det gav 4 AP å sen promenad för 2 som ger 6 AP.

woop woop =)

Totalt: 30 poäng
Träning: 6 AP
AP totalt: 30 poäng
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar