Summa sidvisningar

söndag 13 januari 2013

Dag 721

Då bloggar vi om fredagen som spenderades på jobb. Mycket och göra inför deadline på torsdag nästa vecka, nu behöver jag fan ett mirakel för att det ska gå vägen så ja... Be om hårda vindar på Atlanten åt mig, okej?
Nej men det ska väl gå.... Blev en hel del pusslande men till slut gick det mesta i lås och nu tänker jag inte ägna det en enda tanke till förräns på måndag =)
Efter jobb blev det att åka hem, stod länge och dividerade med mig själv om jag skulle träna som jag sagt efter jobb eller om jag skulle va lat å åka hem och sen åka och träna... Till slut sa jag åt mig sj på skarpen att åker jag inte direkt och tränar så kommer det inte bli av så gymmet blev d innan jag efter dusch landa i soffan med två busfrön:


Shelby bus på besök och en trött Morgan kan jag säga!
En skön fredag kort och gott!

Matmässigt e jag också nöjd, började dagen med min gröt för 4 poäng å sen blidde d lunch i form av:
SUSHI å d blev en bulle till också för 12 poäng samt kaffe totalt under dagen gav 3 poäng.
Kvällens middag blev:
ris, kallrökt lax å mangochutneysås samt en bappelsin för12 poäng å jag landar på 31 poäng för idag.

Träningsmässigt så blidde d gym, som jag skrev innan så för att dte ska bli av så bestämmer jag dagen innan om jag ska träna, packar ner skor å byxor för träning (så blir d inte så tungt/mycket, väljer en tröja för dagen som går att ha på jobb men som även går att träna i) så på d viset hoppar jag av bussen vid skolan å går direkt å tränar å sen hem för å dega =)
Idag så såg jag till min glädje de köpt in roddmaskiner så d blidde rodd:

det satt långt inne men jag fick till 30 min rodd å ca 7 km om jag förstod den knasiga displayen rätt, ad den visar för grejer fatatde jag aldrig men, ska jag gå efter displayen blev d 5 km men när jag höll på sa den 7 km.... Nåja, 30 min som jag e grymt nöjd med å tillsammans med lite extra promenader som jag fick pga missad buss så hamnar jag på 6 AP.

Totalt: 31 poäng
Träning: 6 AP
AP totalt: 31 men 0 st kvar

Adios!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar