Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

Dag 733

Då var det onsdag å dagen spenderades på jobb som vanligt där det var det vanliga med lite möten faktiskt. Ett hade jag själv skapat för å få klarhet i lite saker å det var så jävla nyttigt för min del! En hel del saker föll på plats å vi avslutar ärendena vi tog upp på fredag med lite fackpersonal så det känns underbart å få rätsida på en hel del frågetecken =)
Efter jobb blev det å bege sig hemåt för å umgås med miina pojkar å sen som vanligt gå till päronen för lite mer bus =)

Matmässigt så var d en bra dag som börja med gröt på 4 poäng å sen kaffe för 3 poäng under dagen. Lunchen blev i fattighetens tecken:
fisk i apelsinsås å varje tugga vrider sig i munnen men men, det e mat =) 5 poäng för detta å sen väl hemma så blev middagen:
torsk å ris med lite sås för 10 poäng å med en muffins från Viktväktarna landar jag på 26 poäng å fullpott för första gången sen jag började igen med å va duktig =)

Motionsmässigt så belv d bara lite promenader för ca 2 AP vilket jag e nöjd med för SATAN vilken träningsvärk jag har......

Totalt: 26 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 14 st
Veckobonus kvar: 5 poäng

BOOYAH!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar