Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

Dag 728

Då bloggar vi om fredagen! Jobb som vanligt på dagen där tålamodet tröt både här å där pga av en enkel jävla sak:

schemaskapande och en härlig trafikanalys.... Jag var inte glad tidvis men det gick vägen trots allt å humöret svängde tillbaka efter ett tag =)
En bra dag trots allt.

Matmässigt blev d lite av en härdsmälta igen då det är hajvecka för tillfället men jag höll mig inom mina ramar ändå å på morronen blev d gröt som vanligt för 4 poäng.
Lunchen blev min älskade sushi:
med bulle å frukt blev d 12 poäng å sen kaffe för 3 poäng under dagens lopp.
Avslutade kvällen med middag i form av:

prottepannkaka med en "sylt" av mosade bananer å sen litta mumma till det för mina sista poäng idag =) Landar på 35 poäng idag

Motionsmässigt så blev d inte mycket tyvärr... Trött å med pisskallt väder stanna jag hemma å d blev inget gym heller som var planen egentligen men jag kände att kroppen inte var på topp heller å jag tränar för att det är kul, blir d tvång å sånt skit så tröttnar jag snabbt å jag har nyss hittat glädjen igen å jag vill vårda den ömt...
Dock blev d promenader för 2 AP å det e alltid nåt =)

Totalt: 35 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 19 st
Ingen veckobonus

Sayonara!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar