Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

Dag 735

Då var det freeeeeeeeeeeeeeeeedag å lönen kom =) Vilket betydde GOD LUNCH istället för tråkig fisk så jag flög fram på moln. Tills telefonen började ringa..... Idag var ingen rolig dag på job å det slutade med en 10 timmars arbetsdag.... SÅ väl hemma stupade jag å valde att ta en njutarkväll å därmed basta å satan vad det satt fint!
Morgan hade fått busa med sin kompis Shelby hela dagen så han va trött å nöjd så vi mös i soffan ihop med lite tv innan det var dags å nanna å jag sov gott ska ni veta =)

Matmässigt så njöt jag idag å det börja med gröt för 4 poäng å lunchen blev sushi och en bulle samt kaffe under dagens lopp.
Väl hemma tog jag resterna av lite pizza å sen en kebabsallad som smakade HIMMELSKT!
Ett glas lösk (som jag dessutom upptäckte är en fruktansvärd trigger för mig! Inte sett det innan men läsk öppnar suget som satan för mig å tur i oturen är läsk något jag lätt kan leva utan så probleemt löses fint där)
2 muffins å kaffe på kvällskvisten innan d va dags å nanna:


Räknade lite löst å landar på 53 poäng å nyttjar d sista av mina AP å veckobonus.

Motion blev bara promenader, hade tänkt gymma men palla inte se andra människor ¨å än mindre höra dem..... Ville bara hem så med promenader landa jag på 2 AP

Totalt: 53 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Farewell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar