Summa sidvisningar

torsdag 10 januari 2013

Dag 719

Då tar vi och bloggar om onsdagen som spenderades på jobb. Jag kommer mer och mer in i det och det är alltid något som måste knepas och knåpas ihop vilket är spännande. Just nu är det ett raceutan dess like. 2 båtar anländer med en veckas mellanrum vilket skapar en hel del problem och bilarna måste köra som galningar för att detta ska gå ihop så ja.... Det är en huvudvärk och marginalerna är inte stora och i början av veckan såg allt bra ut men idag? Först en bil som redan är på verkstad blir kvar en dag till vilket inte fanns med på kartan. Nån timme senare går en anna bil sönder, luftbälgen ryker, väl på verkstad konstateras ytterligare fel så det som skulle tatt en timme att fixa blev en heldags jobb och bil nr 2 var nu ute ur leken. Väl hemma ringer bil nr 3, luftbälg..... Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta och där och då så undrade jag för mig själv varför vi inte kan få in häst och vagn igen.... Men men, blir spännande å lösa detta senare i veckan.
Hade inte dessa 3 bilar fått problem så låg jag bra till men nu? Ja, vi får se.... Får lära mig trolla med knäna =)
Väl hemma hade vi haft Shelby på besök hela dagen så det var full rulle och glada, men trötta jyckar som hälsade mig välkommen hem =)

Matmässigt så var det en bra dag tycker jag, jag har fortfarande problem med att hålla mig inom ramarna men denna veckan är mer en mjukstart än hardcore fighting som det blir senare så med tanke på det tycker jag d går fantastiskt bra.
Frulle blev min gröt på 4 poäng å sen till lunch blidde d:
sushi med banan som efterrätt =) Åt aldrig bullen då jag blev mätt på det andra å d hela blev 10 poäng. På detta blev d kaffe för 3 poäng å middagen bestod av entrecote, ris, majs och lite sås från Blå Band för 12 poäng å jag landar på 29 poäng vilket jag känner mig nöjd med =)

Motionsmässigt så tog jag det lite lugnare idag och det blev bara promenad till päronen som gav mig ca 2 AP och det är jag också nöjd med. Har planerat träning på fredag och börjar mjukt med 2 pass denna vecka. Jag har ju knappt orkat att ens titta på gymmet på 3 månader så bara att jag redan varit där på 1 pass är en stor vinst!

Totalt: 29 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt:25 totalt men bara 6 st kvar
Ingen veckobonus

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar