Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

Dag 729

Då var d lördag å den inleddes med en skööööööööööööööööööööön sovmorgon! Var så trött på fredagskvällen att jag inte ens minns jag lagt mig... Vakna 12 som va helt lagom å jag vet jag gick till sängs kl 23 så jag va trött!
Myste i soffan lite innan d va dags med dagens mastodontuppgift:

trimma lillplutten =) Det tar ca 3 timmar, 2 timmar att trimma å sen 1 timme att vänta ut honom ur buren så jag kan börja.... Men fin blev han!
Efter det begav vi oss till päronen för mys å Stjärnorna på slottet, en riktigt skön lördag!

Matmässigt så blev d mysdag å jag började med lite kaffe medans jag kokade risgrynsgröt:
detta blev även "lunch" å totalt 20 poäng. Kaffe för 3 poäng å sen på kvällen blev d lite marinerade räkrullar å muffins:

nyttjade mina sista poäng för detta.

Motionsmässigt blev d 2 AP i form av promenader vilket känns bra tycker jag, tar d i min egna takt å motionerar hellre med jycken när jag får möjlighet då vi inte får så mycket ensamtid tillsammans i veckorna och därför vigs helgerna åt min älskade lilla prins. Kan inte gå till gymmet när jag vet att han ligger hemma å lyssnar på Andreas som skriker på spelet han spelar, Andreas å Morgan får ju hela veckan på sig tillammans med att gå ut å kasta boll å frisbee å jag kommer hem för lite pussande å sen promenad till mina päron å sen slutar d där. Nej, jag busar å myser hellre med honom å tar gymmet i veckan då tiden e knapp nog som den är =)

Totalt: 40 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 0 st
Ingen veckobonus

Farewell!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar